Christmas Blogger Meet Up

Nedávno jsme s kamarádkou Wendy dostaly nápad udělat nějaké setkání pár blogerek. Věděly jsme, že se takhle občas někde sejdou a řekly si, proč bychom to nemohly udělat my. Musím říct, že to bylo vážně super.
Sešly jsme se v neděli 14. 12. v kavárně Můj šálek kávy, kde mají výborné kafe i dorty. Hned první dobré znamení bylo, že zrovna měly snídaně celý den. Což teda nejvíc nadchlo asi mě. Ale dát si ty úžasné celozrnné lívance k obědu bylo prostě super. Mňam!
Všechny blogerky byly moc fajn a líbilo se mi, že jsem si konečně mohla s více holkama pořádně popovídat o všem okolo blogování.
Bylo super zase vidět Terku z blogu Adela & Tessie, která se mnou chodila na základku a poznat její kamarádku Adélu s kterou blog má. Dál jsem se seznámila se super holkama Domčou z Styleinheart a Barču z Chuckina's blog. A samozřejmě moje věrná a úžasná  blogerská kamarádka Wendy z The Blond Affair.
Z Meet Upu jsem tak nadšená, že s Wendy asi na jaře uděláme další a doufám, že tam přijdou všechny holky co byly na tomhle, protože mě to s nima vážně bavilo. A třeba ještě nějaké další ;).



Recently me and my friend Wendy got idea to organize blogger meet up. And it was really great.
We met on December 14th in Prague in cafe Můj šálek kávy, where they have delicious coffee and cakes. That day they had breakfasts all day so it made our meet up even better. Because their wholemeal pancakes were amazing. Yummy!
It was nice to talk with others bloggers about everything about blogging and girly things. I was happy there was Tessie, who was my classmate at primary school, from blog Adela & Tessie and her friend Adela from the same blog. I also met great girls - Domča from Styleinheart and Barča from Chuckina's blog. And of course there was my best blogger friend Wendy from The Blond Affair.
This meet up was absolutely excellent and I can't wait to next one. Maybe in spring :).


Barča & Wendy


Terka & Adéla


Já & Domča

 Jaké blogy sledujete? Byli jste někdy na nějakém blogerském meet upu?
***
What blogs you follow? Have you ever been at any blogger meet up?

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Ten dort vypadá fakt dobře :-) Jinak hezký nápad, taky bych na nějaký meet up šla kdyby byla možnost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten malinový cheesecake byl úžasný :)..Tak až budeme dělat další meet up ozvu se ;)

      Vymazat
  2. Jééé...to musel být super sraz. Na příští bych taky chtěla dorazit (y)
    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top