Dresden

Výlet do Drážďan už mám za sebou a musím říct, že jsem si to moc užila. Ranní vstávání sice nebylo nic příjemného, ale přežila jsem :D. Cesta vlakem rychle utekla a za chvilku jsme byli na Hlavním nádraží v Drážďanech, dali si kafe v mekáči a šli do Centrum Galerie, kde byly obchody už otevřené. Samozřejmě jsme hned museli do Primarku, kde jsme potom strávili skoro 2 hodiny. Nebudu vám lhát, bylo to super. Oblečení, doplňky i ostatní blbinky byly moc krásné. A utratila bych tam spoustu peněz, kdyby mě přítel nekrotil :D. Koupila jsem si tam super mikču s erbem Bradavic, kterou jste mohli vidět v tomhle outfitu spolu s džínami taky z Primarku. Dál jsem si tam pořídila roztomilou malou peněženku, masku na vlasy s keratinem, krásnou velkou šálu, černý chlupatý svetr a roztomilé podprsenky, které jsou super na doma nebo klidně i na cvičení. A podle mě jsou prostě boží.



Last week I was in Dresden with my boyfriend and it was amazing. First we went to Cetrum Galerie, where's Primark. We spent there almost 2 hours and I can't lie to you, I love this shop. Clothes, accessories and other things were so beautiful. I would spent there more money if my boyfriend couldn't stop me :D. I bought nice burgundy sweatshirt with symbol of Hogwarts, which you can see in this outfit. I also bought jeans (in that outfit too), cute little wallet, hair mask with keratin, big scarf, black fluffy sweater and cute bras (for home or some exercises). I think they're great.









Ani byste nevěřili, jak špatně se fotí černý svetr. Takže proto tyhle fotky nejsou úplně nejlepší. Ale chtěla jsem vám ho ukázat :).
***
You couldn't believe me how difficult is to photographed black sweater. So that's why there photos aren't good. I just wanted to show you that sweater :).

Jedna moje, jedna přítele.
***
One is mine and one is my boyfriend's.

Další obchod, který jsem prostě nemohla vynechat, je Kiko. Je to kosmetická značka z Milána a koupila jsem si tam růžovou rtěnku, konturku, tvářenku a k tomu bílý lak na nehty.
***
Next shop I couldn't skip was Kiko. It's cosmetic brand from Milan and I bought there pink lipstick, lip pencil, blush and white nail polish.




Nemohla jsem vynechat ani drogerii, protože jsem se chtěla podívat, jaké mají balzámy Baby Lips. Vybrala jsem si růžový Electro a je vážně super. Moc se mi líbí jakou barvu má na rtech a klidně ho můžete použít místo rtěnky, když spěcháte.
A nakonec jsem si udělala radost v Douglasu, který tam byl vážně krásný a dokonce tam bylo i kadeřnictví. Koupila jsem si tam lak na nehty od Essie, takovou tu voňavou "bombu" do koupele a čistící pleťovou masku.
Máte s "bombami" do koupele nějakou zkušenost? Já zatím ne, takže budu ráda, když mi to tom něco napíšete do komentářů ;).
***
I had to go to the drug store, because I wanted check, what Baby Lips they have. I chose pink Electro and it's really nice. I like the colour on my lips and I can use it instead of lipstick.
And in the end of our shopping I was in Douglas. This shop was nice and there was even hairdresser. I bought there nail polish by Essie, that sweet "bomb" to bath and moisturising mask.
Do you have any experience with these "bombs" to bath? I don't, so I'll be happy if you write me something about it in comments ;).


Essie - Bordeaux

Nestihli jsme sice žádné památky (jen obchody a vánoční trhy), ale stejně to bylo super. Trhy tam mají vážně krásné a vymakané. Nahoře na každém stánku jsou nějaké postavičky. Na jednom bylo i 7 trpaslíků, kteří se hýbali :D. Můžete si zajít na malé ruské kolo a děti zase na krásné kolotoče. Líbilo se mi, že jejich stromeček na sobě měl jen světýlka. Ale stromeček z trhů strčil do kapsy stromeček, který byl na naádraží. Byl absolutně nááádherný! Posuďte sami.
Když vidíte ty trhy prostě se musíte těšit na Vánoce!
***
We didn't see any monuments (just shops and Christmas markets), but it was great. Those Christmas markets are beautiful and on the roof of each booth are figurines, for example 7 dwarfs who were even moving :D. There was also little Ferris wheel and carousels for children. The christmas tree at the markets is just with lights and it's nice but the Christmas tree at Main train station is absolutely breathtaking. Take a look.
When you see those Christmas markets you have to look forward to Christmas!






Vánoční punč.
***
Christmas punch

Unavení, ale šťastní <3
***
Tired but happy <3

Homerův donut v Happy Donazz. Mňam!!!
***
Homer's donut in Happy Donazz. Yummy!!!



Těšíte se na Vánoce? Kam jste se letos vydali před Vánoci vy?
***
Are you looking forward to Christmas? Where did you go before Christmas?

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Krásnej článek :)) Máš super úlovky :) Mně se v Drážďanech taky moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten strom na nádraží jsme taky obdivovali - připomíná mi Sám doma 2 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl nádherný viď :) Nám vzal úplně dech :D.

      Vymazat
  3. Tu peněženku v podobě medvídka si musím koupit taky :P kolik stála ?? doufám že jí v Praze seženu také:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peněženka je bohužel z Primarku, takže jí tady neseženeš :(. Možná někde najdeš podobnou. A byla zrovna ve slěvě jen za 1 euro :D

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top