It's All About the Scarf

Šálu s tímhle skotským vzorem jsem chtěla už loni, ale pořídila si jí až letošní zimu. Šála je oboustranná, takže mám navíc ještě černobílou. Přijde mi jako dost výrazný prvek, proto jsem zbytek outfitu zvolila jednoduchý. Tmavě modré džíny, černé vysoké kozačky, kabelka a kabát. Ten kabát byl dobrá koupě, protože jsem si ho pořídila ve slevách v H&M za 500 Kč. Je úplně klasický s páskem, ale za tu cenu jsem ho prostě musela vzít :D. Na nějakou velkou zimu to sice není, ale s teplým svetrem je to v pohodě.
Některé fotky bohužel nejsou úplně ostré, protože se teprve učíme s foťákem. Doufám, že to pochopíte a outfit se vám bude líbit i tak :-*.

***
I wanted last year the scarf with Scottish pattern, but I bought it this winter. This scarf is sided, so I have black and white moreover. I think it's significant accessory, so I choose the rest of outfit just simple. I wear dark blue jeans, black high boots, handbag and coat. This coat I bought in sales in H&M and it cost just 500 CZK. It's classic coat with belt, but the price was really good :D. It's not suitable for some very cold winter, but with knitted sweater it's ok.
Some photos aren't completely sharp, because me and my boyfriend need to learn how to work with my camera. I hope you understand and enjoy the outfit :-*.








Scarf: Sinsay, Coat: H&M, Jeans: Mango, High boots: CCC, Handbag: Reserved

Máte taky něco se skotským vzorem? Myslíte si, že se k podzimu a zimě hodí?
***
Do you have anything with this pattern? And do you think it's good autumn and winter trend?

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Já jsem si teď přála dvě podobné k Vánocům z M&S :-) Sluší ti to :-) A ta šála je boží, však víš, že jsem ti ji už obdivovala :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top