Christmas Is All Around Me

První adventní neděli máme za sebou. Dnešní post se týká věcí s motivem Vánoc, jako jsou hrníčky a svetry.

Vánoční svetr je prostě klasika. A mně přijde tenhle kýč vážně sladký a brzy si určitě taky nějaký pořídím! Jestli je na vás svetr třeba s tučňákem nebo sobem až moc, kupte si nějaký s norským vzorem. Ten je taky vánoční a využijete ho v podstatě celou zimu.
***
Firt advent Sunday is behind us. And today's post is about things with the motive of Christmas, like cups and sweaters.

Christmas sweater is classics. And I think it's sweet and wanna buy some like this. If you don't like sweater with penguin or reindeer buy some with Norwegian pattern, which you can wear the whole winter.








Tyhle pánské svetry jsou boží :)


Není nad to sednout si o Vánocích k pohádkám v pyžamu a s hrníčkem plným horký čokolády. Takže proč si neudělat radost nějakým pěkným vánočním hrníčkem? :)
***
The best in Christmas is just sitting in pyjamas with mug full of chocolate and watching fairy tales. So why don't buy any nice cup? :) 


Vtipné a šikovné
***
Funny and cute



K Vánocům určitě patří různé vánoční dekorace. Já jsem vybrala věnce.
***
To Christmas belong decorations of course. I choose wreaths.






Tenhle je nádherný!
***
This one is beautiful!


A nakonec jsem si pro vás připravila koláž s různými věcmi, které patří k Vánocům. Jako svetry, ponožky, dekorace, věnec atd.
***
In the end I prepared collage with Christmas things like sweaters, socks, decorations etc.

Christmas Time

Líbí se vám svetry s vánočním motivem a máte nějaký?
***
Do you like Christmas sweaters and do you have any?


CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Asi jsem se zamilovala do toho věnce s těmi světýlky! :3 ten je vážně kouzelný!

    OdpovědětVymazat
  2. Svetr ještě nemám, ale pořídila jsem si úžasny fusekle z F&F a mohla bych je nosit pořád :)

    OdpovědětVymazat
  3. Och ty svetry se mi děsně líbí <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top