Congress Party

Před pár dny jsem byla na oftalmologickém kongresu, kde je jedním z pořadatelů můj taťka. Na podobné akce přes den si běžně oblékám košili a na ní svetr, tmavé džíny nebo kalhoty, hodinky a jinak ne moc výrazné doplňky. Ale řekla jsem si, že by vás mohlo zajímat jak jsem se oblékla na společenský večer.
Zvolila jsem elegantnější outfit bez výrazných doplňků, protože jsou prostě akce, na které se to nehodí. Takže mám krémové krajkové šaty z Reserved, černé lodičky a psaníčko z ELLE, které jste mohli vidět už v tomhle příspěvku. Doplnila jsem to jen kytičkou do vlasů. Méně je někdy více.
Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek. Je to sice focené zrdcadlovkou, ale bylo tam vážně špatné světlo.

***
Few days ago I was at ophthalmological congress, where one of organisers is my dad. At events like this I usually wear shirt, sweater, dark jeans or trousers, watch and not significant accessories. And I thought that you can be interest in what I wore at Social Evening. 
I chose elegant outfit without some accessories. As you can see in the picture I wear a bright lace dress by Reserved, black heels and clutch by ELLE, which you can also see in this post. I complete it with flower in my hair. Less is more sometimes.
I wanna apologize for bad quality of photos. We took them with SRL camera, but there was very bad light.







Dress: Reserved, Heels: CCC, Clutch: ELLE

Jak byste se na podobnou akci oblékly vy?
***
What would you wear at the party like this?

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. ta poslední fotka je boží :-)! Já vůbec nevím, asi podobně jako ty :D Jinak si myslím, že jsou fotky v dobré kvalitě Káji :*

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou úžasné, strašně moc ti to sluší. :-)

    A jak bych se oblékla já? Já mám hrozně ráda černou, takže bych nejspíš volila "malé černé", lodičky a nějaký stříbrný řetízek, nebo náramek :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top