Flower Jersey

Poslední dobou jsem se vážně zamilovala do značky Sinsay a skoro nikdy neodejdu z jejich obchodu bez nějakého úlovku. Tohle kytkaté tričko nebo dres (jak chcete) jsem si koupila za pár korun právě v Sinsay, a i když je to velikost L vůbec mi to nevadí. Někdy fakt není na škodu koupit si nějaký top co je vám větší. Až bude jaro nebo léto určitě ho můžete využít i jako šaty (aspoň tak to mám v plánu já). A ta čepice je moje nová láska. I když nemám bad hair day, tak si jí ráda vezmu. Jinak bych k tomuhle outfitu asi normálně zvolila nějakou výraznější rtěnku (možná do vínova), ale vzhledem k tomu, že jsme to fotili spontánně s přítelem na nákupech, tak jsem jí neměla. Žádnej chlap přeci nechce mít celou pusu obarvenou :D. Takže příště.

***
I totally fell in love with brand Sinsay and every time I buy something there. This flower T-shirt or jersey (whatever) I bought there and it's size L, but it's ok. Sometimes it's fine to have oversize top like this and you can wear it like dress in summer (I will). Beanie which I wear is my new love too. Even when I don't have bad hair day I like to wear it. I think that to this outfit will be better lipstick like burgundy colour, but we took these photos spontaneously when I was shopping with my boyfriend and he doesn't like it :D. Maybe next time.








Jersey+Beanie: Sinsay, Jeans: C&A, Jacket: Pimkie, Shoes: CCC, Handbag: Armani Jeans, Elastic band: Invisibobble

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé <3 Moc povedený outfit! Na jedné z fotek vypadáš úplně jako figurína :D a ty tvoje vlasy? Nádhera prostě.

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top