Christmas Gifts Ideas

Vánoce se blíží a nevím jak vy, ale já už mám nakoupené skoro všechny dárky. Rozhodla jsem se zkusit aspoň trochu pomoct těm, kteří nemají inspiraci na to, co koupit svým blízkým. Proto jsem dala dohromady pár nápadů co koupit mamce, tátovi, kamarádkám (nebo sestře, sestřenici...) a příteli (nebo bráchovi, bratranci, kamarádovi...). Doufám, že vám to aspoň trošku pomůže :).

***
Christmas is coming and I already have almost all of Christmas gifts. So I decided to help to you, who haven't got presents for anyone. I have tips what give to mum, dad, friends (or sister, cousin...) and boyfriend (or brother, cousin, friend...). I hope it'll help you a little :).

Christmas gifts for mum


1. Dávat mamce svíčku mi přijde jako klišé, nicméně nějaká krásně vonící svíčka jí určitě vžycky potěší.
2. V zimě se šálou prostě nikdy neuděláte chybu. Hlavně s těmi velkými a příjemnými. Navíc když bude mít nějakou pěknou barvu, tak proč ne?
3. To samé platí o tričku, které si může obléct jak ve volném čase, tak do práce.
4. Kožené rukavice jsou další sázka na jistotu. Jsou nadčasové a stylové a pokud nechcete kupovat černé, klidně vezměte hnědé nebo jejich barvu můžete sladit se šálou ;)
5. Určitě potěší i nějaký dobrý likér. Já můžu doporučit Baileys.
6. Myslím si, že vybírat pro mamku voňavku je celkem oříšek, ale neznám snad žádnou ženu, které by nevoněla Chloé. Aspoň moje mamka jí úplně zbožňuje.
7. Knížka určitě taky není špatný nápad. Letos vyšel například nový díl Bridget Jones a můžete koupit i dárkovou edici se všemi třemi knihami.
8. Udělejte mamce radost a vezměte ji někam za kulturou. Dejte jí lístky do divadla, na výstavu, na koncert nebo klidně i do kina. A určitě ještě větší radost bude mít, když půjdete s ní.
***
1. Give mum candle is little cliche, however beautifully smelling candle isn't a bad gift.
2. You can't make a mistake with scarf in winter. Especially with big ones. Just choose perfect colour for you mum and, why not?
3. With the T-shirt it's the same. Give her T-shirt which she can wear in her free time but also in work. 
4. Leather gloves are timeless and stylish gift.
5. You can please your mum with some good liqueur like Baileys.
6. I think choose nice perfume for mum is really hard but my mum loves Chloé and I think your will too.
7. Buy her some nice book. For example new Bridget Jones book, which is available in gift edition including all three books.
8. Take your mum out somewhere for the culture. Give her tickets to the theatre, exhibition, concert or cinema. And I'm sure she'll have more fun if you go with her.

Christmas gifts for friend


1. Roztomilou a teplou čepicí určitě uděláte kamarádkám radost.
2. Silikonové hodinky nejsou drahé a vypadají vážně dobře. Mně se asi nejvíc líbí bílé, ale dají se sehnat snad v každé barvě.
3. Nebo jí kupte rtěnku v nějakém zajímavém odstínu. Třeba vínovou, do fialova nebo růžovou.
4. Miluju papírnictví, krásných notýsků není prostě nikdy dost. A můžete k tomu přidat ještě nějakou pěknou propisku.
5. O hřebenu Tangle Teezer jsem psala už v tomhle článku. Takže jen řeknu, že to je vážně super dárek.
6. + 7. Krásný nápaditý hrníček nebo tumbler kamarádce taky určitě udělá radost.
***
1. Cute and warm hat is great gift for friend.
2. Silicon watches aren't expensive, look really great and you can buy them in every colour, but my favourite silicon watches are white.
3. Buy your friend lipstick in an interesting shade. Like burgundy, purple or pink.
4. I love beautiful notebooks and I'll never have enough of them. You can give it to someone with nice pen.
5. About hairbrush Tangle Teezer I wrote this post. So I just wanna say it's great gift.
6. + 7. Nice cup or tumbler will your friend totally like.

Christmas gifts for boyfriend

1. Kluci skoro nikdy nechtějí nosit šálu, takže co lepšího můžeme udělat než jim vybrat nějakou pěknou a dát jim jí jako dárek, aby už konečně v zimě nechodili s odhaleným krkem (že jo, Martine? :D - můj přítel)
2. Ulítlé ponožky mám ráda a tím spíš, když jsou vánoční. Přesně tyhle a ještě spoustu dalších seženete v Topmanu.
3. Hodinky jsou podle mě dobrý dárek, ale radši si předem nějak nenápadně zjistěte, které by se příteli líbily.
4. Pěkný kožený nadčasový pásek se nikdy neztratí.
5. Nemám ráda kluky, kteří mají swag. Já mám ráda, když mají styl. Takže dobře padoucí košile je základ.
6. Myslím si, že tak u 90% kluků nikdy neuděláte chybu, když koupíte něco se Star Wars.
7. Tuhle vychytávku jsem si přála k Ježíšku i já. Tahle "krabička" funguje jako externí a přenosná nabíječka, takže si můžete nabít telefon v podstatě kdekoliv.
8. I pro kluky jsou pěkné a nápadité kryty na telefon.
***
1. Boys never wanna wear scarf, so buy your boyfriend some nice scarf as a gift and he will not has bare-neck anymore (right Martin? :D - my boyfriend)
2. I like crazy socks and especially Christmas socks. Those in the picture you can buy in Topman.
3. Watch is good gift but carefully choose those that he liked.
4. Nice leather timeless belt is always good choice.
5. I don't like boys who have swag. I prefer men with style. So good looking shirt is the basic thing.
6. You can't make a mistake with Star Wars gift on 90% of boys.
7. This thing is a great idea and I want it for Christmas too. It's extern and portable charger so you can charge your mobile phone almost everywhere.
8. Buy him funny and creative phone cover.

Christmas gifts for dad

Přiznám, že vymyslet něco pro tátu nebo strejdu je pro mě vždycky nejtěžší, takže pokud máte nějaký  jiný nápad budu ráda za tip.
1. + 2. Kravatou nic nezkazíte, a když k ní přidáte pěkného motýlka ve stejné barvě uděláte z toho hezkou sadu.
3. Pokud váš taťka nosí manžetové knoflíčky kupte mu nějaké s vtipem. Tyhle s tučňáky mě úplně nadchly. Navíc k tomu klidně můžete přidat košili na kterou se dávají (bez knoflíků na rukávech).
4. Flaška nějakého dobrého pití vždycky potěší ne? :D
5. Snad každému tátovi udělá radost, když dostane podobný dárek. Já jsem pro tuhle mikču na sport nebo třeba hrníček.
6. Obal na telefon jsem dávala i v tipech výš (pro kluky), ale pro tátu bych zvolila nějaký jednoduchý, spíš z kvalitního materiálu a aby to nebyl jen obal na zadní stranu, ale pouzdro.
7. Nějaká pěkná termoska nebo termohrnek na kafe s sebou do práce.
8. Když nevíte co, klidně vyberte nějaké kvalitní pero nebo propisku.
***
I have to confess that buy something for my dad or uncle is most difficult for me. So if you have any interesting tips please leave it in comments.
1. + 2. Buy your dad nice package - tie + bow tie.
3. If your dad wears cufflinks buy him some funny ones. Like those in the picture with penguins. And you can make set with cufflinks and nice shirt.
4. Bottle with something good to drink is always good idea, isn't it? 
5. I think this thing must please every dad. I like this jacket (he can wear it to sport) or cups with same text.
6. Phone cover was in picture before but I think it's good gift even for dads. Just buy some simple from quality material. And not just cover to back side of phone but buy phone case. It'll be better.
7. Nice thermos or thermo cup for coffee to work.
8. If you don't know what to buy, take nice pen or ballpoint. 


Líbí se vám moje nápady? Co budete k Vánocům kupovat vy?
Vánoce samozřejmě nejsou jen o dárcích, ale strašně ráda dělám radost svým blízkým a to je jedna z mých nejoblíbenějších věcí na Vánocích.
***
Do you like my ideas? And what will you buy for Christmas?
I know, Christmas isn't just about the presents but I like to make someone happy. And that's one of my favourite parts of Christmas.

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Tyto vánoční články mám ráda. Hned si po nich uvědomím, že pěna na holení, deodorant a flaška Whiskey není jediný možný dárek, který dát taťkovi :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn nápady :) S tou šálou jsi to vážně vystihla! Nechápu, proč kluci tak neradi nosí šály, mě je vždycky zima i za ně! :D A také souhlasím, že Chloé je úžasná vůně a je to sázka na jistotu, protože je skoro nemožné, aby se někomu nelíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně kluci a šály si prostě nějak nerozumí :D Naštěstí mně se už konečně podařilo přítele přemluvit, aby jí nosil. Snad mu to vydrží.

      Vymazat
  3. Jsem vážně moc ráda, že se vám článek líbí :-*!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top