Instapost 12/11/2014

Vždycky se mi líbilo a bavilo mě, když ostatní blogerky dělaly post s fotkama z Instagramu. Tak jsem si řekla, proč ne? A udělala taky svůj výběr :). Přiznám se vám, že se většinou nesnažím fotit na Instagram nějak zvláš't umělecké a naaranžované fotky. Spíš fotím co mě zrovna napadne. 

***
I always like and enjoy posts with Instagram photos. So I decided to make it too. I have to confess that I don't try to make some artistic and arranged photos. I shoot just what I want right now. :)




Disneyland <3 LOVE LOVE LOVE <3!!!














Svatomartinská husa. Mňam. Určitě si na ní zajděte!





Kytička z Dušiček.

Sledujte mě na Instagramu: caroline_daisy7
***
Follow my Instagram: caroline_daisy7

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top