Stylish Autumn

Jelikož jsem už zjistila jak se dají dělat koláže s outfity rozhodla jsem se nějaké vytvořit. A připravila jsem si pro vás čtyři s trendy, které se mi líbí. Všechny se hodí na podzim a jsou většinou elegantnější.
***
I didn't know how to make outfit collage but now I find it out and prepared for you four collages with fashion trends I like. Everything is for autumn and almost in elegant style. 

Elegant with leather

Pro první outfit jsem vybrala kožené légíny, se kterými snad nikdy neuděláte chybu. K tomu bych si klidně vzala jednoduchou bílou košili. Kabátek a kabelku jsem schválně vybrala v pastelových barvách, protože ty nemusíte odkládat ani na podzim. 
***
For the first outfit I choose leather leggings. You can't make a mistake with then. I think it's nice with simple white shirt. Coat and handbag are in pastel colours because you can wear them even in autumn. And this season it's really in fashion.

Back and burgundy

Vínová barva se mi vážně začíná líbit a to hlavně v doplňcích. Myslím si, že i takový jednoduchý základ jako šedivé kalhoty a černý svetřík dokáží pěkně oživit. Outfit klidně doplňte lakem na nehty nebo rtěnkou v téhle barvě.
***
I really like burgundy colour this season and mainly in accessories. I think it makes stylish even simple basis like grey trousers and black sweater. You should complete it with burgundy nail polish or lipstick.

Earth tones

Nevím jak vy, ale já neodkládám sukně ani na podzim nebo v zimě. Teď se mi hrozně líbí černá áčková kožená sukně a ráda jí různě kombinuju. Klidně si k ní vezměte nějaký basic vršek a béžový kabát a bude to vypadat dobře ;). Jinak jsem si teď hodně oblíbila styl bot jako na obrázku. 
***
I don't put off skirts in autumn and now I prefer types like in the picture and combine it in different ways. You can wear it with basic T-shirt and camel coat. This season I like heels shoes like these.

Fur jacket

Už jsem se tu několikrát zmiňovala, že bych chtěla chlupatý kabátek a konečně se mi to splnilo! :) A koupila jsem ho na Votočvohoz a jsem z něj vážně nadšená. Chtěla jsem si pro vás připravit světlou a tmavou variantu jak si takový kabátek obléct. Zkombinovala jsem ho s džínama, nízkýma kozačkama, velkou kabelkou a psaníčkem. K tomu černému můžete zvolit třeba růžovou výraznou rtěnku a posunout tím celý outfit o něco výš.
***
I prepared light and dark way how to style fur jacket. I combine both with jeans, low boots, big handbag and clutch. The black combination you can complete with pink lipstick and make this outfit more stylish.

Jsou to moje první koláže, tak doufám, že se vám budou aspoň trochu líbit a třeba vás i inspirují.
***
These are my first collages so I hope you like them and maybe they inspire you.


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top