Módní omyly

Nedávno jsem v článku Trendy podzim/zima 2014 psala o akci od Fashion Days, kde nás stylista Filip Vaněk seznámil s módními trendy a omyly. Trendy už známe a máme je v malíčku ;), takže teď je čas na to, dozvědět se něco o módních omylech. Jen chci zmínit, že každý má trochu jiný vkus a jako omyly v oblékání bere něco jiného. Takže pokud se na vás něco hodí nemusíte kvůli tomu hned věšet hlavu. Věřte mi, že nejste samy :D

1. Jedna barva doplňků
Spoustu žen si ještě úplně neví rady s doplňky a tak sází na "jistotu". Často se stává, že barva doplňků vůbec neladí s výberem outfitu a je to jako pěst na oko. Další věc, která provází českou módní scénu je ladění kabelky s botami. Nemusíte to dávat urputně dohromady, jde jen o to, aby doplňky nepůsobily uměle a nepřirozeně.


Můj názor: Absolutně souhlasím. Někdy je podobné ladění doplňků opravdu umělé a je to škoda, protože tím můžete zabít i jinak pěkný outfit. Já se většinou o nic takového nesnažím a vezmu si co mě napadne. K tomuhle omylu mě zaujala jedna věc, co Filip Vaněk zmínil, a to je, že lépe umí kombinovat oblečení lidi, kteří jsou bordeláři a nemají doma všechno přesně srovnané.


2. Sportovní bunda
Nic proti sportovním bundám, ty určitě k zimě patří, a když jsou pořádné mrazy, pěkně vás zahřejí. Takže i ona může vypadat dobře (záleží na ladění celého outfitu). Tady jde o módní omyl, kdy jdou české ženy a slečny na ples nebo večírek, mají krásné šaty, účes i líčení a celé to zabijí sportovní "buřtíkovou" bundou. Určitě se vyplatí mít ve skříni aspoň jeden kabát, klidně vsaďte na jistotu s černým nebo šedým. Je to přeci škoda večerní outfit takhle shodit :)


Můj názor: V tomhle musím dát Filipovi taky zapravdu. Ke společenským šatům prostě kabát patří. To samé ale platí i pro pány v obleku!

3. Nevhodná kabelka
Další chyba, kterou můžete často vidět na večírku je špatně zvolená (velká) kabelka. Je praktická na běžné nošení, ale na večerní akci jí radši odložte. Mnohem líp budou vypadat vaše šaty s psaníčkem nebo nějakou malou kabelkou.


Můj názor: Já osobně ráda odložím velkou kabelku a vezmu si místo ní psaníčko. Moc příležitostí k tomu není, takže když si ho můžu vzít, tak proč ne? Druhů je spoustu, takže určitě najdete nějaké, které se vám bude hodit.

4. Legíny
Legíny nemají nahrazovat kalhoty, ale jsou vhodné pro sport nebo na doma. A to i když jsou různě barevné nebo s potisky a boty na klínku to nijak nezmění. Kožené legíny jsou ale něco jiného. Ty se rozhodně nebojte vzít kamkoliv, klidně i do práce nebo na party.


Můj názor: Jak možná víte, legíny jsou součástí i mojí skříně. Nosím je jak na doma, do fitka, tak i místo kalhot. Mám jedny s potiskem (které jste mohli vidět v tomhle outfitu) a pak klasické černé. Nosím je ráda, i když je fakt, že se mi víc líbí normální kalhoty, třeba slimky džíny. Ale na kožené legíny vážně nedám dopustit.

5. Bílo-černá kombinace
Jenom tyhle barvy by se spolu nikdy kombinovat neměly. Když si vezmete bílé kalhoty, měl by být i zbytek outfitu ve světlých barvách a tmavé kalhoty zase s tmavším outfitem.


Můj názor: Černo-bílá kombinace se prezentuje jako klasika, ale je fakt, že záleží jak to pojmete. Poslední dobou radši ladím buďto světlejší nebo tmavší outfit. Záleží na vkusu, ale jestli to nosíte podobně jako na obrázku, zkuste to jinak :)

6. KIKI styl
Některé ženy bohužel opravdu nevědí co na sebe a jaký styl by jim sedl, takže vypadají, že si pro jistotu oblékly všechno. Spousta barev, motivů, třpytek, kamínků a dalších ozdob. Ale všeho moc škodí a opravdu méně je někdy více. Když je jeden kousek výrazný všechno ostatní by mělo být jednoduché.


Můj názor: Souhlasím a ani nemám co dodat :).

Souhlasíte s názory stylisty Filipa Vaňka nebo těmi mými? Jaký je podle vás největší módní omyl (když pomineme klasiku jako ponožky v sandálech)?
Budu ráda za vaše reakce v komentářích :).

I'm sorry to my foreign readers that this post ins't in English. Please use Google Translate. Thank you <3

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top