New in

V posledních pár dnech jsem si koupila pár věcí, o které bych se s vámi chtěla podělit.

***
In last few days I bought some things and wanna share it with you.



Po tomhle strašně roztomilém tričku jsem pokukovala už od léta, ale furt jsem si říkala, že si ho nebudu kupovat. Nakonec jsem ho dostala od přítele.
***
I wanted this cute T-shirt in summer but didn't buy it. And last week my boyfriend gave it to me.


Nedávno jsem přečetla knížku Hvězdy nám nepřály (článek si můžete přečíst tady) a dostala jsem chuť číst dál. Takže když jsem se šla podívat do knihkupectví a viděla jsem tam tuhle knížku nemohla jsem jí tam nechat.
***
Recently I read book The Fault in Our Stars (you can read post here) and it was so great that I wanted read anything else. So I bought this book If I Stay and can't wait to read it.


A ke knížce patří pěkné záložky.
***
And to the book belongs nice bookmark.


Nikdy už nesmím jít do drogerie sama! :D Nikdy! Protože pak odcházím s nejrůznějšími věcmi, které vůbec nepotřebuju. Ale tomuhle sprcháči a tělovému mléku jsem nemohla odolat, protože voní úplně nádherně.
***
Never let mi go to Rossman alone! :D Never ever! Because then I leave it with things I really don't need (but they're great). And I just couldn't resist to this shower gel and body lotion because they smell beautiful.


No a když jdu do drogerie tak skoro nikdy neodejdu bez nějakého laku na nehty. A protože se značkou Catrice mám zatím moc dobré zkušenosti, koupila jsem si od ní hned dva. Jeden třpytkový a jeden obyčejný průhledný, který by měl vytvářet efekt gelových nehtů a je vyloženě jako top coat.
***
Because I tried some products by Catrice and was satisfied I bought two nail polishes by this brand. One is with glitters and second one is just transparent but it should look like gel nail and this nail polish is exactly it's the top coat. 


No a nakonec tu je růžová rtěnka od Dermacolu. Má moc krásnou barvu a líbí se mi i balení. Akorát, že jsem jí nechala trošku vysunutou a zavřela jí, takže jsem si jí hned takhle "zničila". Achjo, jsem prostě nešika :D.
***
And finally, here is pink lipstick by Dermacol. The colour is really nice and the cover too. But when I wanted to close it I didn't do it well and "break" it a little. Oh no, why I have to be so inept. :D

Co jste si v posledních dnech koupili vy?
***
What did you buy in recent days?

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Dermacol rtenky jsou fajne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprchový gel dermacol naprosto zbožňuju...Opravdu úžasně voní :) (že mám kolikrát hroznou chuť ho ochutnat :D)

    HairOCD

    OdpovědětVymazat
  3. Tričko je skvělý :) Rtěnka má krásnou barvu a lak se mi taky moc líbí. Já jsem nakupovala pro rodinu, přítele a kamarádky na Vánoce, takže na mě už nezbylo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sprcháč i tělové mléko jsou super!!! Ta vůně je vážně úžasná a určitě brzo vyzkouším další :D a rtěnka mě mile překvapila tím jak je pigmentovaná a i výdrží :)
    Jinak Veru já i když nakupuju pro ostatní tak stejně vždycky objevím i něco pro sebe :D :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top