Bloges Market

Tuhle sobotu jste mohli navštívit Bloges Market v pražském music baru La Loca. Šlo o bazar oblečení různých blogerek, se kterými jste se mohli rovnou poznat a popovídat si. Akce začínala ve 13hod a když jsem tam dorazila s přítelem před druhou, už tam bylo pěkně narváno. A u některých stojanů s oblečením jste se museli probojovat, ale to se dalo čekat :)


Bylo fajn pozdravit se s blogerkama, jako třeba s Nátálkou z The Nattiness, od které jsem si koupila kožíškovou vestičku, nebo s holkama z A Cup Of Style, od kterých jsem si koupila květovanou lehkou bundičku. Lucka s Nikčou si mě pamatovaly a bylo vidět, že mě i rády vidí. Jupííííííí!!! :D Většina z holek měly dobře nastavené ceny, takže jste nakoupili za pár korun. Mě ty věci vyšly dohromady na 400 Kč.

Moje úlovky :).


Koupit jste si mohli i různé doplňky.


Bohužel jsem se nedostala do Beauty Lounge protože tam bylo vážně hodně lidí a nechtělo se mi tam dlouho čekat. Jinak tam ale byla diagnostika pleti, zkrášlení od Make up Institutu, mohli jste si nechat udělat vlasy nebo se namasírovat.

Některé fotky nejsou moje, ale z Facebooku :).
Škoda byla, že s jídlem to tam moc dořešené nebylo, ale u vstupu jsme dostali razítko na ruku, takže jsme mohli odejít a vrátit se jak jsme chtěli. Takže jsem si nakoupila a pak jsme jeli s přítelem na jídlo a vrátili se na vyhlášení tomboly. Nic jsem nevyhrála a pěkně mě to štve! Protože většina cen byla fakt super (poukázka do Adidasu na 5000, poukázka do Destroy na 2000, spousta balíčků kosmetiky nebo hlavní cena - růžový foťák Polaroid).




Citronová a fialková limonáda. Mňam mňam <3.

Super věc tam byl Smilebox - mohli jste se nechat vyfotit s různými rekvizitami a nějak si zablnout před foťákem. Byla to fakt sranda, ale skoro žádná fotka z toho není použitelná. Hlavně když jsme se fotili s přítelem a on tam všechny pobavil tím, jakou pózu tam se mnou předvedl :D. Achjo a já chtěla nějakou naší pěknou fotku :D .

Holky jsou prostě úžasný! :)

Takže jak bych akci celkově zhodnotila? Bylo to fajn a doufám, že se bude konat i příští rok a vychytají se některé mouchy, jako třeba, že zrdcadla byla jen v kabinkách, takže pokud jste se nechtěli cpát přes všechny a čekat frontu museli jste dát na někoho kdo tam byl s vámi.


Byli jste se na Bloges Marketu podívat? Jak se vám to líbilo?

Jen tak mimochodem, všimli jste si pozměněného designu? Co na to říkáte?

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Jééé, jste s holkama boží ♥ A kde je ta fotka s Martinem? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :-* Hele ta je nepublikovatelná :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky :) Akce to musela být super, příště bych tam měla vyrazit :) A ty makronky jsou sladký
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to super akce a jestli bude i příští rok, tak se tam určitě zajdi mrknout ;). Makronky byly výýýýýborné! Hlavně malina s čokoládou a slaný karamel. Jinak některé fotky nejsou moje, ale z Facebooku. :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top