My Little Pleasures

Moc ráda si zlepším den nějakou maličkostí, takže jsem si připravila post, kde vám chci ukázat čím si dělám radost.

***
I decided to make post about things I like.

Bubble Tea
Dřív jsem si myslela, že Bubble Tea je plný chemie, ale od té doby, co jsem poznala jednu kamarádku, která pracuje v Bubbleology a vysvětlila mi jak to funguje, si ho moc ráda občas dám. Je to totiž přírodní, moc dobrý a ráda si ho dám s kuličkama místo želé, protože mě baví práskat je v puse :D. Jestli jste to ještě nezkoušeli, tak určitě jděte do toho. Modrý Bubble Tea, který vidíte na fotce mi chutnal asi nejvíc, ale bohužel to byla jen letní limitovaná edice.
***
Bubble Tea
I thought Bubble Tea is so chemical drink, but since I met my friend who works in Bubbleology and she explained me how it works I like to buy it once in a while. It's naturally and really good drink and I like popping jelly balls in my mouth :D. If you don't know it you have to try it. That blue Bubble Tea ,which you can see in the picture, was the best, but it was just summer limited edition.



Laky na nehty
No skoro každá holka má něco na čem ujíždí. Kabelky, boty, naušnice, no může to být v podstatě cokoliv. No kromě toho, že mám spoustu kabelek, bot i naušnic, mám taky spoustu laků na nehty :D. Strašně ráda totiž střídám barvy a zkouším různé úpravy nehtů. Teď jsem vyzkoušela laky od Catrice a jsem z nich nadšená.
***
Nails Polish
I think every girl is collecting something. Handbags, shoes, earrings and basically it can be anything. Well, except I have a lot of handbags, shoes and earrings I have a lot of nail polishes :D. I really like trying various colours and nails art. I tried nail polish by Catrice and it's pretty great.


Přiznám se vám, že laků na nehty mám podle mě MINIMÁLNĚ padesát. Asi je naschvál zkusím spočítat.
***
I have to confess that I have really a lot of nail polishes, AT LEAST fifty I think. Maybe I'll count them.


Kafe
Kdo by si nedal občas dobrý kafe třeba ve Starbucks nebo Costa Coffee? Teda kromě mého přítele, kterému tohle přijde jako mainstream a kafe nepije :D Ale řeknu vám, že zajít si na kafe třeba do Cross Cafe nebo Bageterie taky není špatný. Navíc v bageterii dělají úplně luxusní horkou čokoládu. Za chvíli tu máme Vánoce, takže můžete ochutnat i nějaké to vánoční kafíčko. Můžu určitě doporučit Perníkové Latte z Costa Coffee.
***
Coffee
Who don't wanna buy coffee from Starbucks or Costa Coffee one in a while? Except my boyfriend who thinks that's too mainstream and doesn't like coffee :D. You can get some good coffee also in Cross Cafe and Bageterie Boulevard (where they have really good hot chocolate). And because Christmas will be here almost in a month you can taste some Christmas coffee. I recommend Gingerbread Latte by Costa Coffee.



Dobroty ze Spencera
Snad nikdy jsem si v Marks & Spencer nic nekoupila kromě kalendáře a jídla. Jestli jste si tam jídlo nikdy nekoupili, tak to určitě zajděte vyzkoušet. Protože jejich cookies, lívance nebo čerstvé š'távy a smoothies prostě nemají chybu. Za mě rozhodně vede borůvkový muffin a čokoládová cookie.
***
Goodies by Spencer
I didn't buy almost anything in Marks & Spencer except calendar and food. And trust me, that food is really great and if you didn't try it you have to right now. Because their cookies, pancakes or fresh juice and smoothies are absolutely delicious. I love blueberry muffin and chocolate cookie.





A čím si vy děláte radost?
***
What's your little pleasures?


CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top