Grey Coat

Tenhle kabát mám už asi od prváku, ale nenosila jsem ho moc často. Vždycky na něj zapomenu a pak ho zase objevím ve skříni. Myslím si, že jsem do něj musela i trošku dospět. Teď se v něm cítím daleko líp než když jsem ho měla nový. Mimo jiné se mi hodí hlavně když jdu někam na ples, protože to je můj nejdelší kabát.
Velkou šálu, co mám na sobě, jsem si vážně zamilovala. Je prostě velká, teplá a úplně boží :D. Kabelka je ze Zary (stejně jako šála) a původně byla mamky. Ale pak se nějak "záhadně" připletla ke mně a už u mě zůstala. Mám jí už několik let a patří mezi moje nejoblíbenější.

***
This coat I have since my first year at high school. Usually I forget to it and then just find it in my closet again. When I go to some prom or party it's great because it's my longest coat and looks good.
Big scarf, which I wear, I really love. Because it's big and warm and totally awesome :D. My handbag is by Zara (and also the scarf). Originally it was my mum's but "mysteriously" it comes to me and stays. I have this handbag for a few years and it's one of my favourites.










Coat: F&F, Scarf+Handbag: Zara, Glowes: Sinsay, 

Máte taky nějaký kousek, ve kterém se teď cítíte líp, než když jste si ho koupili? Nosíte nějaké věci, které byly původně mamky, sestry nebo kamarádky?
***
Do you have any clothes, in which you feel better now than when you bought it? Do you wear anything what is originally your mum's, sister's or friend's?

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Krása :)) V kombinaci s tou sálou ještě :) Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj:) se segrou a mamou jsme si vzdy pujcovaly jeste kdyz jsem mensi. Ted kdyz bydlime kazda zvlast tak to ani nejde :D pamatuji, ze jsem si vzdy neco pujcila a cely den se bala, abych prisla domu driv a mama neb segra to nezjistily :D jinak se mi nestava, ze bych neco po letech objevila a zas nosila. V tomhle jsem hrozna, co delsi dobu nenosim, hned leti. A pak si zpetne na nejaky ten vyhozeny kousek samozrejme vzpomenu, ale pozde :D moc Ti to slusi, moc se mi Tvuj blog libi!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí můj blog! <3 Jinak taky jsem si dřív třeba půjčila něco od mamky a pak jí to tajně vracela do skříně, aby to nepoznala :D.

      Vymazat
  3. Moc hezký outfit a ten kabát ti vážně sluší :-)
    Jinak taky jsem měla pár věcí do kterých jsem musela tak nějak dospět. :-)
    A co se týče toho půjčování věcí, tak kdysi jsme si s mamčou věci nepůjčovaly, protože jsme měly tak trochu víc rozdílnou velikost, ale tedkom když mamka nějaké ty kila shodila tak toho nesmírně využívám a věci si od ní půjčuji, bohužel toho využívá i ona a půjčuje si zase i ona věci ode mně, což se mi až tak nelíbí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top