Dress like

Jak už víte, mám moc ráda pohádky. Připravila jsem si pro vás pár nápadů jak se obléct ve stylu určité postavy z pohádek od Disneyho. Takhle si představuju jak by se v zimě oblékaly. 
***
You know that I like fairy tales and for today I did some outfit inspirations. It' about what I think that Disney's princess would wear this winter. I hope you'll enjoy it.

Dress like Elsa

Pro oblečení ve stylu Elsy jsem vybrala studené barvy jako bílou, modrou a šedivou. Šperky jsem zvolila stříbrné a k tomu růžový lak na nehty, který by dal celému looku pěknou třešničku na dortu. Myslím si, že Elsa je minimalistka, takže jsem nehledala žádné složité doplňky. S vyjímkou náhrdelníku ;). 
***
For Elsa I choose cold colour tones like white, blue and grey. For jewerly silver. And pink nail polish, which would nice complete the look. I think Elsa is minimalist, so I don't choose a lot of accessories. Except that big necklace ;).


Dress like Anna

Samozřejmě když už jsem dělala outfit podle Elsy nemohla jsem zapomenout na její sestru Annu. Pro tu bych naopak vybrala hnědou a khaki, takže teplé barevné odstíny. Myslím si, že v zimě by Anna nosila boty na zavazování, klapky na uši a nějaký pěkný kabátek.
*** 
It's obvious that if I do Elsa's outfit I do Anna's too. For her I choose brown and khaki, warm colour tones. I think Anna would wear low boots, earmuffs and some nice coat.

Dress like Sleeping Beauty

Šípková Růženka by měla nejradši růžovou a pastelové barvy. Myslím si, že ta by určitě byla unešená z chlupatého kabátku v pastelově růžové. Taky si myslím, že by ráda nosila pěkné náramky a růžové sluneční brýle (ano i v zimě se někdy hodí). Outfit jsem zvolila ženský a odlehčila to jen bílým oversized svetrem.
***
Sleeping Beauty would wear pastel colours. I think that she would love baby pink fur jacket and wear a lot of nice accesories like bracelets and pink sunglasses (sometimes even in winter sun shows up). I choose very girly style for her.

Dress like Pocahontas

Kdyby byla Pocahontas opravdová, podle mě by nosila parku, boyfriend jeany a klobouk. Nebála by se doplňků jako dlouhé naušnice a šátky. A hlavně věci s peříčky :). Jinak si myslím, že by se taky oblékala hlavně v přírodních tónech, ale mohla by to zvýraznit třeba vínovou rtěnkou.
***
If Pocahontas lives I'm sure she would wear parka, boyfriend jeans and some nice hat. Her look she would complete with nice accessories like long earrings, scarfs and things with feathers :). I think she would prefer natural colours, and lipsticks in some unusual tone, for example burgundy.

Dress like Ariel

Pro mojí nejoblíbenější Ariel jsem zvolila tóny šedivé a bílé, s pastelově modrou. Možná vám to trochu připomíná Elsu, ale pro tu bych nedávala vyloženě pastelově modrou, ale nějaký sytější odstín. Určitě podle mě není špatná volba tričko s proužky nebo nějakým námořnickým motivem. Na doplňky by si podle mě Ariel moc nepotrpěla kromě naušnic nebo něčeho do vlasů :).
***
For my favourite princess Ariel I prefer grey, white and pastel blue. Maybe it's look a little like Elsa's style for you, but for Elsa is (in my opinion) better some deeper tone of blue. I think she would like T-shirt with the stripes or some sailor prin and she wouldn't wear a lot of accessories, except earrings or some hair accessory.

Líbily se vám outfity na motivy princezen od Disneyho? Chtěli byste nějaký daší příspěvek ve stejném stylu? A jakou postavu z filmu nebo knížky byste vybrali vy?
Budu moc ráda za vaše reakce v komentářích :-*
***
Did you like this post? Do you like posts like this? And what character from movie or book you choose?
I'll be glad for your reactions in comments :-*

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. To je super nápad! :-) Nejvíc se mi líbí Pocahontas :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobrý nápad! :-) Nejvíce se mi líbí Anna a Šípková ruženka, ale zase si neumím představit, že bych si na sebe něco takového vzala. Spíš si umím sama sebe představit v outfitu od Pocahontas. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi ten nápad líbím a u mě teda vede Elsa! :) Nezlobila by ses, kdybych se nechala inspirovat a udělala pohádkové outfity i na mém blogu? :) Samozřejmě bych v článku uvedla tvůj blog ;)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee to mi udělá velkou radost!!! A když tam uvedeš můj blog bude to super :) Potom mi dej třeba sem do komentářů odkaz ať se můžu mrknout ;)

      Vymazat
    2. Dneska jsem měla volnou chvíli, tak jsem se do toho pustila :)
      http://beauty-an.blogspot.cz/2014/12/outfity-podle-disney-princezen.html

      Vymazat
  4. Je zajímavé vidět, jak by je každý oblékl jinak. Já bych je oblékla do něčeho jiného, kromě Anny, s tou teda souhlasím. Jinak mám nejradši Ariel a Elsu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle by mě opravdu nenapadlo vytvořit, takže určitě oceňuji nápad ;)
    Mně osobně se nejvíc líbí Pocahontas :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top