Burgundy

Úplně jsem se zamilovala do vínové barvy! V zimě, kdy nosíme spíš tlumenější barvy, je to úplně ideální volba na odlehčení outfitu. A navíc chodit pořád jen v černé je nuda, ne? Zatím nic vínového nemám, ale to se doufám brzy změní. V pátek jedu do Drážďan, kde bych si něco určitě chtěla pořídit! Budu se dívat hlavně po kabelce a svetru. Doufám, že tam něco takového najdu ;) Takže mi držte palce.
***
I totally fell in love with burgundy colour! In winter, when we usually wear subdued colours, it's the best way how to make your outfit a little different. And wear just black it's kind of boring, isn't it? I don't have anything in this colour, but I hope it'll change soon. On Friday I' m going to Dresden, where I really wanna buy something in burgundy. I hope I'll find handbag and sweater ;) Wish me luck.















Naprosto úžasná!
***
Really beautiful!




Líbí se vám vínová barva a co byste si v ní chtěli koupit? Je nějaká barva nebo třeba kousek oblečení, který se vám teď hrozně líbí?
***
Do you like burgundy colour? Is any piece or colour what you really like now?

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Vínová je pro mě teď nová černá:) Hrozně jsem si tuto barvu oblíbila. Perfektně se hodí k podzimu a zimě. Zatím mám v tomto odstínu pouze sukni a cardigan, ale plánuju si pořídit ještě aspon boty:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně se mi líbí vínové svetry a šály ♥ bohužel žádný kousek ve vínové barvě nevlastním :(

    OdpovědětVymazat
  3. burgundy je neskutečně úžasná barva :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top