Lindex Showroom Outfits

Díky mojí kamarádce Wendy z blogu The Blond Affair jsem se minulý týden mohla podívat do showroomu Lindexu, kde měli svou přístí kolekci. Oblečení jsme si mohly i vyzkoušet, pořádně se vyblbly a zamilovaly se hned do několika kousků. Teď vám chci ukázat outfity, které jsem si vybrala. Kalhoty, boty a čepice jsou moje, ostatní je Lindex.
Fotky kolekce vám ukážu v týdnu, takže tohle berte jako takovou malou ukázku ;)

***
Thanks my friend and blogger from blog The Blond Affair I visited Lindex showroom last week. We saw their next collection and could try it. It was fun and we really liked some pieces. I wanna show you my outfits. Jeans, shoes and beanie are mine, everything else is by Lindex.
Photos of the collection I'll show you this week. ;)







Ten den jsem měla zrovna bad hair day, takže proto ta čepice :). A v dalším outfitu jsem to vyřešila kloboukem. Šedivý svetřík se mi moc líbil hlavně kvůli průhledným rukávům. Hodil by se třeba i do divadla nebo do práce. To co mě ale dostalo byl krásný náhrdelník a brýle. A potom ta bílá kabelka. V příští sezóně totiž přijdou ke slovu právě kabelky takového typu. A pro tuhle si asi zajdu já i Wendy.
***
That day I had bad hair day so that's why I wear beanie :). The grey sweater I like because of transparent sleeves and I think it's good even to theatre or work. What really gets me is that beautiful necklace and sunglasses. I also like the white handbag and in next season will be this type of handbag totally must have. I think me and Wendy will go for it.





Druhý outfit je ideální pro krásné teplé jarní dny. To tričko je z příjemného materiálu a líbí se mi ten průhledný spodek. Šátek je velký a popřemýšlím o něm, protože se zapsal mezi moje favority. Kabelka i klobouk jsou taky super, ale bohužel klobouk mi na hlavě neseděl moc dobře.
***
The second outfit is great for nice warm spring days. T-shirt has nice material and I like transparent bottom. Scarf is big with interesting stripes pattern and I have it on my must have list. Handbag and hat are beautiful too, but the hat didn't fit me well.


Jak se vám líbí outfity?
***
Do you like my outfits? 

CONVERSATION

5 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top