I love it

Rozhodla jsem se udělat článek o mých nejoblíbenějších kosmetických vychytávkách. Jsou to věci, které používám už dlouho a dala bych za ně ruku do ohně. Všechny jsou cenově přijatelné, protože se mi většinou nechce kupovat drahou kosmetiku.

***
I decided to make post about my favourite cosmetic products. I use them for a long time and I can totally recommend them.

1. Gelové linky od Maybeline
Linky si maluji téměř každý den, takže od nich potřebuji, aby dlouho vydržely a nerozmazávaly se. Tyhle stojí do 200 Kč i se štětečkem a mají je snad v každé drogerii. Nezdá se to, ale to malé balení mi vydrží skoro rok a výdrž je super. Vyhovují mi víc než tekuté linky, protože ty se mi během dne rozmazaly. Tyhle můžu jen doporučit.
***
1. Gel lines from Maybelline
I use them every day, so I need long lasting and smudge-proof. These gel lines are absolutely OK and my favourite and I prefer them before liquid liner. 



2. Řasenka L'Oréal Paris - Volume Million Lashes
Na řasenky jsem celkem náročná. Nejradši mám prodlužijící a zároveň zhušťující. Prostě vše v jednom. Proto jsem si oblíbila tuhle řasenku a jsem s ní moc spokojená. Splňuje všechno co od ní chci :). Většinou stojí nad 300 Kč, ale třeba na Parfums jí mají za 245 Kč.
***
2. Mascara from L'Oréal Paris - Volume Million Lashes
I'm quite exacting to mascaras. I prefer all in one - false lashes effect and this mascara is great.



Jakou používáte řasenku?
Budu ráda za další typy na vyzkoušení ;)
***
Which mascara is your favourite?
I'll be glad for your tips ;)

3. Laky na nehty Sephora
Na laky jsem vážně ujetá a mám jich doma strašně moc. Ráda zkouším různé barvy a způsoby úpravy nehtů. Nejčastěji si kupuji značky jako Esence nebo Rimmel. Laky ze Sephory většinou od někoho dostanu, ale jsem s nimi vždy maximálně spokojená. Barva je sytá a vydrží celkem dlouho (samozřejmě vždy dávám horní vrstvu bezbarvého laku). Už několik lidí si myslelo, že mám gelové nehty a přitom jsem na nich měla jen tenhle lak.
***
3. Nail polishes from Sephora
I'm really crazy to nail polishes and I have a lot of them. I have big box in my room and I think I have almost every colour. But it's not enough. I like trying new colours and DIY. Usually I buy brand like Esence or Rimmel. Nail polishes from Sephora I often get from someone and I'm totally satisfied with them. Colour is saturated and long lasting. Some people thought I had gel nails, but I had just Sephora nail polishes. 


Tohle rozhodně není všechno a podobné články ještě budou ;)
***
This is definitely not the last post like this ;)

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top