Illness

Dneska jsem byla na trhání osmiček, takže mě čeká pár dní v posteli. Držte mi prosím palce ať se mi to dobře uzdraví a nebolí to ;). V tomhle příspěvku jsem si pro vás připravila několik věcí, které se hodí, když musíte doma stonat.

***
Because I have to be home in bed now I prepared post about things I use when I'm ill.


Samozřejmě k tomu patří nějaké pohodlné pyžamo. Někdo má rád jen kraťásky a tílko, pyžamo s dlouhými kalhotami a někdo zase noční košili. Já mám nejradši první možnost. A co vy? 
Tyhle pyžamka jsou ze stránek H&M, tak jestli se vám líbí můžete se na ně podívat :). Mají samozřejmě větší výběr. Krásná pyžama má například i Reserved.
Župan je pro mě naprostou nutností nejen když jsem nemocná. Můžu se do něj zabalit a tak mi zpříjemní třeba i ranní vstávání když je venku ještě tma.
***
Of course there're some nice pyjamas. Someone prefers shorts and undershirt, pyjamas with long pants or nightdress. I prefer first choice. What about you?
These nightclothes are from H&M website, so you can look. They have more types of course. Cute pyjamas has for example Reserved.
Bathrobe is my must have not just for illness. A like to put it on when I wake up, because then it's better (especially when is dark outside in the morning).




Jelikož se mi špatně prokrvují ruce i nohy nedám dopustit na podobné roztomilé bačkůrky na doma. Teď si chci koupit nějaké nové a asi si pořídím jedny z těch na obrázku.
***
Because I have bad blood circulation in my hands and feet I like cute slippers for home like these. I wanna buy new and maybe one of slippers in the picture.



Miluju SpongeBoba, takže proto jsem sem dala ty dva hrníčky s ním. Celkově mám ráda větší a krásné hrníčky, a když si do nich udělám čaj hned je to ležení v posteli příjemnější.
***
I totally love Spongebob, so that's why i put here these mugs. And I like bigger and nice mugs, because when I have tea in it my sick day is always better.  



Mám moc ráda fantasy, takže když musím být doma a stonat podívám se na celou ságu Harryho Pottera. Protože jeho filmy mě vždycky dostanou, i když je vidím už asi po padesáté. Krom toho, koukám ještě na pohádky a hlavně na princezny od Disneyho. Nejraši mám Ariel.
***
I like fantasy, so when I'm sick and have to be at home I always watch Harry Potter saga. I saw it maybe fifty times and it's great every time. Except Harry a like fairy tales and mostly princesses from Disney. My favourite is Ariel.

 Doufám, že nikoho z vás trhání osmiček nepotká, ale jestli ano, tak se toho zbytečně nebojte ;).

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Tak se hlavne brzy uzdrav :) Jinak taky mam nejradsi prvni moznost co se tyce pyzama :-) Ale Kubovi se to tolik nelibi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji brzké uzdravení a kdyby ses nudila, nominovala jsem tě na Liebster Award tag, tak v něm můžeš pokračovat!:) Tady: http://taleofmissa.wordpress.com/2014/10/15/liebster-award-tag/

    Alex

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top