Stripes

Několik dní jsem byla jen doma nebo šla cvičit, a tak jsem se chtěla trošku "vyfiknout" a nafotit nějaký pěkný outfit. Hlavně jsem vám chtěla ukázat tyhle nové šaty, protože to je můj první úlovek z votoče a jsem z nich nadšená. Líbí se mi, že pruhy jdou v různých směrech, takže vytvářejí pěknou siluetu. K tomu jsem si vzala kabelku z Gate, kterou jsem koupila ve slevě za 98 Kč a hodinky z On Style (mrkněte na článek o 50% slevě v On Style)
Nakupujete na votoči?
***
For a few days I was just at home or in the gym. So then I wanted to dress up and make some pretty outfit. I like that stripes on the dress go in other ways so it makes nice silhouette. As accessories I took purse from Gate and watches from On Style. 







Dress: H&M, Jacket: Pimkie, Shoes: Reno, Purse: Gate, Watches: On Style


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Hodinky vypadají hoodně masivně, což není můj styl, ale třeba je to jen fotkou :-) Jinak šatky i kabelka jsou krásné a hlavně růžové nehtíky :-) <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top