Trendy podzim/zima 2014

S kamarádkou Wendy jsme byly na akci ve Fashion Clubu, která byla organizovaná přes eshop Fashion Days. Nejdřív jsme se dozvěděly několik novinek, které se budou týkat jejich stránek a já osobně se moc těším na jejich plánovanou soutěž, do které mám v plánu se taky zapojit. Potom přišla na řadu prezentace stylisty Filipa Vaňka, která se mi moc líbila. Mluvil o trendech na podzim/zima 2014 a také o módních omylech. Tenhle článek se bude týkat trendů a o omylech se dočtete příště. Najednou by toho podle mě bylo až moc. :)
Tak hurá do toho!





1. Metalické barvy
Rozhodně se nebojte jimi oživit outfit a týká se to hlavně bot, tašek a doplňků. Hodí se jak pro nějaký sportovní outfit, tak pro společenský oděv. Když půjdete na nějakou večerní akci a vezmete si metalické lodičky nebo psaníčko budete rozhodně nepřehlédnutelné.


Můj názor: Tenhle trend se mi líbí a vážně přemýšlím, že se podívám po nějakých těch lodičkách nebo psaníčku. I když mám ráda zlatou v tomhle případě se asi spíš podívám po stříbrných kouscích, protože nic takového nemám a proč si nerozšířit šatník :)

2. Tóny červené
Hitem letošní sezóny je i ladění celého outfitu do červené barvy. Outfit laďte tón v tónu a vršek si klidně oblečte ve stejném odstínu jako spodek. Červenou můžete doplnit například černou sukní (jako na obrázku) a jít tak do školy nebo do práce. Teď vybírejte spíš tlumené tóny, které jdou k podzimu.



Můj názor: Upřímně se mi tenhle trend moc nelíbí. Na některých ženách vypadá červená neodolatelně, ale já k nim nepatřím. Nebo si to aspoň myslím. Rozhodně bych si na sebe nevzala celý červený outfit, a když jo, asi bych se v tom úplně necítila.

3. Velké huňaté svetry
Připadají vám všechny ty kabáty a bundy už ohrané a chcete něco nového? Potom zkuste velký huňatý svetr, kterým je nahradíte. Vrstvení je na podzim rozhodně v módě, takže si pod něj klidně vemte několik svršků, svetr můžete přepásat páskem a přidejte nějaké pěkné doplňky. Samozřejmě to není outfit do deště a zimy, ale když bude slušné počasí proč ne.


Můj názor: Huňaté svetry mám ráda, ale asi bych se bála, že by mi v něm místo bundy byla zima, takže tenhle trend na mně asi neuvidíte. Vypadá to pěkně a stylově, ale podle mě se to hodí spíš na září a začátek října. 

4. Květované vzory
Letos jsou kytky celoroční záležitostí. Akorát si vyberte nějaký kousek v tlumených barvách a na tmavém podkladu (černý, hnědý nebo vínový). Můžete vyzkoušet kombinaci krátkých šatů nebo delšího trička (jako na obrázku) s koženýma legínama.


Můj názor: Květované vzory u mě mají zelenou a určitě bych se jich nebála. Kombinace kožených legínů s květinovým vzorem vypadá taky moc dobře, takže asi pro něco takového vyrazím do obchodů.

5. Pončo
Jak už jsem psala v článku pončo je teď v módě. Klidně si ho oblečte i v chladnějším počasí akorát ho nezapomeňte dobře zkombinovat, mohlo by vám totiž prokázat medvědí službu. Vezměte si džíny, společenské kalhoty nebo sukni, ale ať jsou přiléhavé, abyste vyvážily siluetu. Jinak by vás opticky zbytečně rozšiřovalo. Obujte si k němu boty na podpatku, které budou už jen třešničkou na dortu.



Můj názor: Když byla moje mamka malá, babička jí nedovolila jít na pouť, protože si na sebe nechtěla vzít pončo :D. Ale tehdy byla ponča vážně hrozná a dneska by si ho určitě klidně vzala. A já taky. Hlavně to béžové je prostě super a podobné bych si klidně koupila a obula k němu nějaké pěkné podpatky.

6. Rockový styl
Tenhle styl se pořád vrací a nikdy úplně nezmizí. Na podzim si vezměte roztrhané džíny s koženou bundičkou a dolaďte to nějakým zajímavým tričkem nebo kabelkou s třásněmi. Pokud nejste úplně rockerky můžete zvolit nějakou něžnější variantu jako světlé roztrhané dříny se světlou bundičkou. Nebojte se s tímhle trendem experimentovat, protože možností je spoustu.


Můj názor: Ano, ano, ano! Rockový styl je super (ale samozřejmě nic se nesmí přehánět). Taky si na sebe ráda občas vezmu roztrhané džíny a kožená bundička má svoje místo na mém věšáku každý podzim. 

Všechno co vidíte na fotkách seženete na webu Fashion Days.
Příště vás tedy čeká článek o módních omylech a taky outfit, tak doufám, že se budete těšit ;)

Co si o těhle trendech myslíte? Který byste si vybraly?

I'm sorry to my foreign readers that this post isn't in English. Please use Google Translate. Thank you <3

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top