Scarfs

Na podzim a v zimě prostě musíte mít nějakou pořádnou šálu. Já mám ráda takové ty velké, do kterých se můžu zabalit až po uši. Taky mám ráda ty pletené "tunely", protože si je jen hodím přes hlavu a nemusím si je nijak vázat okolo krku. A určitě se nemusíte bát ani barev, které mohou pěkně doladit outfit. 
***
In autumn and winter you must have some good scarf. My favourite scarfs are that big in which I can almost sleep. I also like that knitted "tunnels", because I just put it on and don't have to tie it around my neck. You don't have to be afraid od colourful scarfs, which can make your outfit really nice.


















Jaké šály máte rádi vy? Nosíte i barevné?
Já bych si teď chtěla koupit nějakou jako na poslední fotce. Líbí se vám tenhe vzor?
***
What's your favourite scarves? Do you were colourful?
I wanna buy scarf like in the last picture. Do you like this print?




CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Miluju šály. Hlavně na druhých se mi líbí. Ale když si ji mám vzít já, tak mi prostě přijde, že ji nikdy neumím správně omotat kolem krku :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi přijde, že ostatní to maj vždycky úplně krásně uvázaný a já si to jen nějak zamotám okolo krku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné šály <3 Dneska jsem byla v obchodním centru a tolik šál tam měli..hned bych si je vzala.. já mám nejradši ty objemné, dlouhé, do kterých se dá zachumlat, nemám ráda takové ty krátké a malé :D
    htttp://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s tebou! :) Velký šály jsou prostě nejlepší hlavně v ošklivém počasí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top