Quick Outfit

Každá to známe. Rychle na sebe něco hodit a jít. A takhle vznikl i outfit, který jsem si vzala na včerejší akci v Lindexu (koukněte na článek). Jak jsem psala bylo mi jasné, že tam bude hodně lidí a tak jsem chtěla něco pohodlného, abych si furt nemusela hlídat sukni, výstřih nebo tak ;). Tyhle legíny mám moc ráda, a i když někdo může namítnout, že legíny na fashion blog nepatří, mně se líbí.
Omlouvám se za kvalitu některých fotek, ale bylo tam špatné světlo a fotily jsme na rychlo.

***
Every girl knows that. Quickly get dressed and go. And this outfit was created the same way and it was to yesterday shopping event in Lindex (check post here). I wanted something comfortable because I knew that there'll be a lot of people. Someone can argue leggins don't belong to fashion blog, but I like these and don't agree with that.
I'm sorry for quality of some photos, there was bad light.




Tahle fotka je focená v H&M, protože jsem chtěla, aby byl outfit dobře vidět na světle.
***
This picture is from H&M because I wanted you can see it better.



Leggins: Pull&Bear, Denim shirt: Reserved, Jacket: Pimkie, Shoes: CCC, Handbag: Guess

CONVERSATION

1 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top