Over-knee Socks

Nadkolenky jsou na podzim vážně super věc. Když si chcete vzít sukni nebo šaty, ale bojíte se, že v silonkách by vám byla zima, sáhněte po nich. Dokážou oživit i jinak obyčejný outfit a dát mu šmrnc. Druhů nadkolenek je samozřejmě spoustu, ale já mám nejradši obyčejné černé, protože si je můžu vzít ke všemu. Takže to je rozhodně moje autumn must have! :)
***
Over-knee socks are really great thing in autumn. When you wanna wear skirt or dress but think that will be cold outside you should take them. And your outfit will look really nice. There are a lot of over-knees sock's kind but my favourite are simple black, because I can style it almost with everything. So this is absolutely autumn must have! :)














Pokud máte odvahu nebojte se i extravagantnějších kousků. Já mám např. nadkolenky s mašlema :).
***
If you have courage try some extravagant pieces. For example I have over-knees socks with bows :).


Jaký máte na nadkolenky názor? Nosíte je?
***
What do you think about over-knees socks? Do you wear them?

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Normálně si mě tím článkem tak moc inspirovala, až jsem si musela na zítra připravit nadkolenkový outfit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee tak to mám vážně obrovskou radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! :) Nejvíc se mi líbí outfit dva a pátý, ten je krásný! :) Já mám kočičkové nadkolenky, ale pořád dumám nad tím, jak je nosit, any ideas? ;)
    htpp://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám radost, že má článek úspěch :) Asi by se mi k nim líbila třeba černá nebo šedivá áčková sukně s džínovou košilí. Určitě něco jednoduššího, aby nadkolenky vynikly :) ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top