Back to school must have

Tak už jsem se taky dočkala a dneska mi začíná škola. Na jednu stranu se docela těším na nové předměty nebo kamarády z loňského roku, ale na ty každodenní povinnosti už moc ne. Na blog si ale určitě vždycky čas najdu ;)


1. Vstávání brzy ráno rozhodně není pro mě, ale vždy mi ho zpříjemní kafe nebo čaj, které si ráda beru s sebou. Takže nějaký take away cup je prostě nutnost.
2. Většinu přednášek si zapisuju do iPadu a jestli vy taky, tak si pořiďte nějaký smart cover. Krásný a hlavně praktický :).
3. Když už si píšu do sešitu, tak si vybírám nějaké hezké, protože mi to trochu zvedne náladu, když se na sešit podívám.
4. Diář je mým každodenním pomocníkem. Jak už jsem psala, jsem totiž sklerotik a všechno co si nenapíšu hned zapomenu :D. Používám podobný, kde si jen vyměním každý rok papírky, takže kontakty nebo poznámky si tam můžu nechat.



5. Do těhle gumiček jsem se zamilovala hned na první udělání culíku :D. Netrhají vlasy a i po celém dni nemám tak hrozně pomačkané vlasy jako z normální gumičky.
6. Tyhle svetry jsou pohodlné a vypadají dobře snad ke všemu, takže když ráno pospíchám je to ideální volba. Tady můžete mrknout na inspiraci.
7.Bad hair day beenie myslím ani nepotřebuje další komentář.
8. Hodinky jsou praktický módní doplněk a navíc o přednáškách nevypadá moc dobře když furt koukáte na mobil kolik je hodin ;).
9. Klobouky jsou teď v módě a když se ráno nestíháte skoro ani učesat tak se hodí(hlavně když se vám nechce nosit beenie skoro každý den ;)).

10. + 11. Ať už šála, šátek nebo podobný tunel na podzim bez zakrytého krku skoro nevyjdu. Navíc si ho můžete dát ve škole pod hlavu místo polštáře :D.
12. Známe to všechny. Jdeme do školy, pak práce, zařizování, cvičení apod., takže s sebou potřebujeme tahat spoustu věcí. Bez velké kabelky to prostě nejde.
13. Hrozně se mi líbí kabelky, které vypadají jako aktovky, takže když už s sebou nemusím nosit milion věcí ráda si jí vezmu. Tady se můžete podívat na můj outfit, kde mám podobnou kabelku od Guess.

14. Ve škole furt něco jím nebo piju a nechce se mi z tašky pořád tahat zrdcátko a rtěnka. Takže balzám mám vždy u sebe. Mrkněte na recenzi.
15. Hřebeny Tangle Teezer jsou prostě nejlepší. Mám tuhle cestovní úpravu, takže ho v klidu nosím úplně všude.
16. Při cestě do školy si nepouštějte žádnou depresivní hudbu, ale něco pozitivního (třeba Shake it off od Taylor Swift). A k tomu samozřejmě stylová sluchátka.

17. Hrozně ráda čtu. Chystám se na Hvězdy nám nepřály od Johna Greena, protože to všichni jen doporučují. Četli jste?
Hunger Games zase doporučuji já! Tohle si prostě musíte přečíst!

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Ten sešítek s cupcakama z Butlers mám, je prefektní!:)
    Zvu tě na: http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top