My Cosmetic News

Dlouho tu nebyl žádný Beauty článek, tak jsem se rozhodla, že nějaký vymyslím. :) V posledních dvou týdnech jsem si totiž koupila několik věcí a chci se o ně s vámi podělit.
***
It's been long time since my last Beauty post, so I decided to write one :). In the last two weeks I bought some products and I wanna share it with you. 


1. Lesk na rty Clarins
Tenhle lesk musíte mít! Používám ho sice asi týden, ale vážně jsem se do něj zamilovala! Na rtech je hrozně příjemný, hezky je zabarví a celkem vydrží. U mě získal velké plus hlavně za to, že mi po něm nelepí rty a voní úplně nádherně. Navíc má skvělý aplikátor, což je jenom třešnička na dortu. Sice mě stál cca 300 Kč, ale vyplatí se!
***
1. Lip Gloss Clarins
This is absolutely the best lip gloss! I use it about one week but I fell in love with it! Lip gloss makes nice lips and it's quite long lasting. It got big plus for not sticking, really nice smell and great applicator. Lip gloss cost me about 300 CZK ( about 11 EUR), but it's worth it!


Mám odstín 01. Můžete ho koupit v parfumeriích Douglas.
***
I have type 01. You can buy it in Douglas.
2. Voňavka Sephora
Tyhle malé voňavky jsou super. Bez problému se totiž vejdou do kosmetické taštičky, takže je můžete nosit s sebou celý den. Mají několik druhů jako Coconut, Chocolate, Caramel atd. Já jsem si vybrala Cotton flower a voní vážně pěkně. Navíc cena 120 Kč je vážně víc než sympatická.
***
2. Eau de toilette Sephora
These small eau de toilette are great. You can put it into your cosmetic bag and take wherever you want. Sephora makes a lot of kinds like Coconut, Chocolate, Caramel etc. I chose Cotton flower and it's really nice. And it cost 120 CZK (about 4 EUR).



3. Tužka na rty Sephora
No jo, já a slevy :D Ani tentokrát jsem neodolala, a když jsem v Sephoře viděla stojan s kosmetikou ve slevě, hned jsem se musela jít (nejen) podívat. Tahle tužka na rty má krásnou sytou barvu a vypadá dobře. Výdrž nemám ještě úplně vyzkoušenou, tak uvidíme.
***
3. Lip pencil Sephora
Oh no, me and sales :D This time I couldn't resist when I was in Sephora and saw the stand with cosmetic products in sales. This lip pencil has saturated colour and looks really nice. I used it just once so I'm not sure if it's long lasting, we'll see.



Je to odstín 06 Strawberry delish.
***
It's 06 Strawberry delish.

4. Řasenka Catrice
Za málo peněz hodně muziky. Asi takhle bych to jednoduše shrnula :) Řasenka má být jak na objem tak na délku a mile mě překvapila. Stojí totiž zhruba 114 Kč a řasy udělá moc pěkné. Jen bych doporučila použít kleštičky na řasy.
***
4. Mascara Catrice
For little money, a lot of music :). Mascara is for volume and length and surprised me. It cost about 114 CZK (about 4 EUR) and makes nice lashes.




5. Paletka očních stínů Catrice
Dlouho jsem přemýšlela o nějaké Nude paletce očních stínů a nakonec vyhrála tahle. Stíny nejsou moc pigmentované, takže když chcete výraznější nebo sytější barvu nebojte se přidat. Ale myslím si, že na každodenní a přirozené líčení nejsou vůbec špatné.
***
5. Eyeshadow Palette Catrice
I've thought about some Nude eyeshadow palette and this won. Eyeshadows haven't saturated colour so much, so you can put more on your eye lid. But I think it's good for everyday and natural make up.





6. Lak na nehty Catrice
Třpytky krásně rozsvítí i obyčejný lak na nehty, takže s chutí do nich. Vypadá to, že by v tomhle laku mohlo být těch třpytek celkem dost (dejte pozor ať si nekoupíte lak, kde ve finále na nehtech budete mít třpytek jen pár).
***
6. Nail Polish Catrice
Glitters can make your simple nail style more stylish and nice. It looks there's a lot of glitter (because sometimes you can buy nail polish where is a little glitter).


Je to 04 Lost'N Roses a můžete ho koupit např. v drogeriích Rossman, ale bohužel ne ve všech.
***
This is type 04 Lost'N Roses and you can buy it for example in Rossman.

7. Houbičky Essence
Tyhle houbičky jsem si koupila, protože se mi hrozně líbily ty barvy a prostě jsem nemohla odolat :D. Jsou to takové ty "gumové" a ty mám nejradši.
***
7. Sponges Essence
Sponges I bought, because I totally like these colours and I couldn't resist :D. They're from "gummy" material and I prefer that.


Jaké kosmetické vychytávky jste si koupily v poslední době vy? :)
***
What cosmetic products did you buy in recent time? :)

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. No paráda! Ta paletka vypadá skvěle a ty vůničky znám, jsou perfektní. Nejradši mám čokoládu a vanilku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top