Jean Paul Gaultier pro Lindex

Dnes jsem byla na nakupovací akci v Lindexu, kde byla uvedená kolekce Jean Paul Gaultiera. Celkem jsem se těšila. Hlavně na to, že omrknu kousky od známého návrháře.
S tím, že tam bude hodně lidí jsem se smířila, protože tomu se na podobných akcích prostě nevyhnete. Ale velké mínus, které je všude, je hlasitá hudba. Všechny obchody se snaží mít super DJ a aby hudba hrála na celý obchod. V praxi to vypadá tak, že neslyšíte pomalu ani slovo a oblečení v blízkosti repráků si radši ani neprohlédnete, protože byste přišli o ušní bubínky.
Kolekce Jean Paul Gaultiera se mi líbila, ale spíš jen některé kousky. Některé z nich se totiž nedají normálně nosit. Průhledné legíny s námořnickým vzorem nebo body ve stylu Madonny mi nepřijdou jako věci na běžné nošení. Ale líbí se mi, že je to něco jiného a originálního.
Omlouvám se, že není víc fotek oblečení, ale bylo tam tolik lidí, že jsem ráda za aspoň nějaké.

Byli jste se podívat? Nebo jste si i něco koupili?













Pokud vás zajímá jestli jsem si něco pořídila tak vác bohužel zklamu. Nic mě nezaujalo natolik, abych si to koupila. Tak snad příště ;).


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top