Hello

Minulý týden jsem byla s kamarádkou a bloggerkou Wendy (na její blog se určitě podívejte, protože je super!) na akci ve Fashion Clubu, kde jsme se dozvěděly spoustu zajímavých informací o sezóně podzim/zima 2014. Na článek se můžete podívat tady. Ten den jsem neměla moc náladu na nějaký složitý outfit a ani úplně nepočítala s tím, že budeme fotit.
Tričko, které mám na sobě byla asi ta nejlepší koupě, protože jsem si ho pořídila ve slevách v Pimkie. Stálo mě 56 Kč a mně přijde prostě boží :).

***
Last week I was with my friend and blogger Wendy (you totally have to check her blog!) at a fashion event in Fashion Club, where they told us some informations about season autumn/winter 2014. You can look to the post here. I wanted some simple outfit and I didn't really think we'll shoot.
T-shirt which I'm wearing was definitely the best purchase, because I bought it in sales in Pimkie and it cost 56 CZK (about 2 EUR). And I think it's awesome :).













T-shirt: Pimkie, Jeans: C&A, Jacket: Pimkie, Shoes: CCC, Earrings: H&M, Handbag: Armani Jeans, Rings: Pandora

Děkuju Wendy za fotky :) Jaký výhodný nákup jste udělali?
***
Thanks Wendy for these photos. Have ever bought anything advantageous? 

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí ty boty :-) A vlastně všechno :D :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, krásne fotky, to prostredie je moc pekné :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top