I need new shoes!

Už začal podzim, takže skoro každá z nás si začne myslet na nové boty. Já jsem si letos koupila černé nízké kozačky na podpatku a bez podpatku a tím jsou mé nákupy asi vyřešené. Připravila jsem si pro vás obrázky bot na podzim, ale chtěla jsem právě nějaké univerzálnější, které si můžete vzít skoro ke všemu. Jsou bez různých ozdobných řetězů, přezek apod., protože mně se to moc nelíbí. Pro někoho obyčejné, pro někoho pěkně minimalistické.
***
Autumn has already started and almost every girl wants to buy new shoes. This year I bought black  ankle boots with and without a heel. I prefer universal shoes which can be style almost with everything. They're without some chains, buckles etc., because I don't like it. For someone it can be ordinary, for others it can be nice minimalism.


 Klasické černé boty na podpatku, které si můžete vzít jak k sukni, tak i k džínům a kožené bundičce a bude to vypadat dobře.
***
These classic ankle boots with a heel you can wear with everything. For example with skirt or jeans and leather jacket it'll look great.



 Tohle jsou kotníčkové boty bez podpatku. První jsou ve stylu oxfordek a mně osobně se tenhle druh bot hrozně líbí.
***
These ankle boots without a heel are great too. The first is in oxford style and I really like this type.


 Vyšší kotníčkové boty vypadají taky moc dobře. Ale my slečny menšího vzrůstu si musíme dát pozor aby nám nezkracovaly nohy. Takže doporučuji právě takovéhle aspoň s malým podpatkem.
***
These higher ankle boots are nice too, but we, smaller girls have to be careful because they can make our legs optically shorter. So I recommend with a small heel.


Tyhle "barevné" jsem vybrala, proto aby tu nebyly všechny boty černé. Chtěla jsem vám ukázat různé odstíny přírodích barev, které si na podzim můžete vzít. Samozřejmě jich je o dost víc, ale to by byl asi hodně dlouhý příspěvek :). Pokud jde o první boty, dejte pozor na kombinování, ale třeba s džínami a nějakým světlým kabátkem by mohly vypadat krásně.
***
These "colourful" I chose because I don't want here just black shoes. I wanted show you some kinds of natural colour which you can wear in autumn. Of course there're more shades, but it'll be really long post :). The first will look nice with jeans and some light coat.

Doufám, že se vám inspirace líbila a hodila se.
***
I hope you like this post.

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Tak to je naprostá pravda! :D Už druhou zimu hledám černé boty na nižším podpatku, ale nějak ne a ne najít ty správné.. trošku mě v tom blokuje mamča, která chce abych měla kožené a bez podpatku,..jenže ty s podpatkem vypadájí tak náderně..<33

    OdpovědětVymazat
  2. Já ráda střídám boty bez podpatku a s ním. Líbí se mi jak pěkně to dokáže změnit outfit. Zkus mamku přemluvit ať máš jedny pořádné kožené boty bez podpatku a pak třeba nějaké levnější s podpatkem (já jsem svoje koupila v CCC a stály cca 900 Kč :)).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top