Summer must-have

Je to tadyyyyy! Léto, sluníčko, koupání, opalování, pikniky, výlety... Léto vážně miluju a užívám si ho. Strašně se těším na všechny svoje plány a doufám, že všechny taky vyjdou. Zhruba za týden vyrazím s mamkou na výlet do Drážďan. Pak mám v plánu jet na Dreamland a High Jump a ještě s přítelem do Amsterdamu. Už se nemůžu dočkat a těším se i na další akce jako budou party, grilovačky, koupání na koupališti atd.
A teď už k dnešnímu příspěvku :). Je to výběr takových mých must-have, bez kterých se tohle léto prostě neobejdu.

***
It's finally hereeee! Summer, sunshine, swimming, sunbathing, picnics, trips... I really love summer and I enjoying every moment. I'm looking forward to all of my plans. I will go with my mum to Dresden for a trip. And then I've planned go to Dreamland and High Jump and to Amsterdam with my boyfriend. I can't also wait to others exciting things like parties, barbecues, going to outdoor swimming pools etc.
And now something to this post :). This is selection of my summer must-haves which I can't be without.

Summer must-have


1. Většina BB a CC creamů mi vůbec nevyhovuje, protože mi vadí jak na obličeji lepí a jsou mi nepříjemné. Ale tenhle CC cream od Max Factor je super! Pleť krásně sjednotí a je vážně lehký.
* CC cream by Max Factor is perfect. It unifies skin nicely and it's really light on face.
2. Bronzer je taky další letní nutnost. Obličej si s ním můžete vykonturovat a dodá mu hezky opálený vzhled.
* Bronzer is my other cosmetic must-have because you can conture your face with it and give it nice suntanned look.
3. Miluju květované čelenky. Hlavně takové ty větší a extravagantní.
* I love flower headbands. And especially that quite big and extravagant.
4. Kimono s třásněma je letos jedním z největších trendů a rozhodně ho musím mít :D.
* Kimono with fringes is one of the hottest trends this summer and I totally have to have it :D.
5. Bez slunečních brýlí by to nešlo.
* It can't be summer without sunglasses.
6. Myslela jsem si, že zlaté nebo stříbrné tetování není žádná bomba. Ale když jsem to na The Color Runu vyzkoušela na vlastní kůži, musím říct, že vypadá skvěle.
* I like golden and silver tattoos. It's so cool.
7. V rozpálené tramvaji jsem vždycky ráda, když mám v kabelce vějíř.
* In hot tram I'm always glad to have fan in my handbag.
8. Slamák je další jasná věc. Celkově se letos klobouky hodně nosí a jejich letní varianta je vážně super. Je spoustu typů, takže je z čeho vybírat. Navíc je to záchrana když máte bad hair day, protože v létě si čepici nevezmete :).
* This summer is straw hat totally one of must-haves. And it can save you when you have bad hair day.
9. Vždycky mám ve své kosmetické taštičce matující papírky. Hlavně v létě jsou k nezaplacení. Zmatní vám obličej a nemusíte se ani pudovat.
* I always have blotting papers. It mattes your face without using powder.
10. Látkové tašky mám v létě vždycky někde při ruce. Hodí se na piknik, koupaliště nebo jen nákupy s kámoškou. A vejde se do nich v podstatě skoro cokoliv.
* Cloth bags are great for summer. You can take it to picnic, swimming pool, shopping or wherever you want.

Doufám, že se vám moje tipy líbily. V létě asi budu natáčet i nějaká videa, tak se na ně můžete těšit ;).
***
I hope you like my tips. This summer I'll probably do some blogs so you can look forward to it :).

Nezapomeňte mě sledovat: // Follow me:
Facebook The City Fairy
Instagram caroline_daisy7
Snapchat caroline_daisy7
Ask.fm CityFairy

Jaké jsou vaše summer must-have? A jaké jsou vaše plány na léto?
***
What are yours summer must-haves? What do you plan to this summer?

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Super Must-Have, většinu mám! Květinovou čelenku a slamák mám ve svém wishlistu..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní článek, víc takových!:) Taky se hrozně moc těším na všechny grilovačky a koupání na koupališti :D:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee moc děkuju za tvůj komentář :) udělal mi radost

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top