Golden & Silver Tattoo

Zlaté a stříbrné tetování je letos v létě rozhodně must-have a upřímně jsem nejdřív nechápala proč. Ale když jsme ho na The Color Run měli ve startovním setu a zkusila jsem ho na vlastní kůži, změnila jsem názor. Možná na obrázcích nevypadá zas tak dobře, ale ve skutečnosti to vypadá úžasně.
Jestli chcete na léto vyzkoušet něco nového tak určitě jděte do toho. Určitě je to dobrý tip například na festivaly a další letní akce! ;)

***
Golden and silver tattoo is absolutely must-have of this summer. But honestly I didn't like it first. But when I tried it at The Color Run I changed my mind because I tried it on my own skin. Maybe it doesn't look so nice in the pictures but trust me, it's amazing.
If you wanna try something new in styling this summer try this. I think it'll be great at festivals or some summer events! ;)




















Co říkáte na zlaté a stříbrné tetování? 
Za mě rozhodně ano!
***
What do you think about golden and silver tattoo?
I totally love it!

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Já jsem teda spíše na opravdové tetování, tohle mě vrací trochu do dětství, ale i tak se mi to líbí. Hlavně tady na těch fotkách je to krásný doplněk, hlavně to zlaté nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky opravdové tetování, ale rozhodně si koupím i nějaké tyhle :) :D.

      Vymazat
  2. Já jsem teda spíše na opravdové tetování, tohle mě vrací trochu do dětství, ale i tak se mi to líbí. Hlavně tady na těch fotkách je to krásný doplněk, hlavně to zlaté nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  3. dočasná tetování se mi líbí teda mnohem víc než opravdová, protože jich můžeš mít kolik chceš a stejně budeš mít potom pořád čistou kůži, takže za mně taky určitě ano! :) a navíc zlatá a stříbrná jdou k opálení naprosto úžasně :)


    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám opravdové tetování, ale tohle mi přijde jako super způsob jak zkusit na léto něco nového. A máš pravdu, k opálení to bude v létě prostě bomba :D

      Vymazat
  4. no já už jich pár očumuju na ebay..:D asi si udělám opět radost:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak je to s cenou? A jak dlouho vydrží? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele dá se sehnat tak od 100 do 400 Kč. Mrkni na internet. A nejlevnější najdeš na Ebay. Mně vydrželo tak týden a pak se začalo lehce drolit :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Nejlevnější seženeš na Ebay a u nás v Sephoře nebo na internetu :)

      Vymazat
  7. Tak to je úplně úžasná vychytávka :) stálo by to za zkoušku.

    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je úplně úžasná vychytávka :) stálo by to za zkoušku.

    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  9. To zlaté tetování je prostě vážně hezký :) Mrknu se po nějakém na ebay, tady v ČR to prodávají klasicky za nekřesťanské peníze...

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top