The Color Run Prague 2015

V sobotu 30. 5. se rozhodlo přes dvanáct tisíc běžců vnést do svého života "trochu" barev a zúčastnit se nejveselejšího běhu světa. Já jsem byla jeden z nich, takže si můžete přečíst, jak jsem si to užila.

***
On the 30th of May twelve thousand runners decided to participated in the most colorful run in the world. And I was one of them so you can read how I liked it.


Už při příchodu na Holešovické Výstaviště byla cítit pozitivní energie a očekávání. I přes dlouhé fronty a čekání jsem si vyzvedla svůj startovní set a hrozně se těšila až to všechno začne.
Od začátku akce hrála hudba, všichni tančili, bavili se a házeli na sebe barvu, i když se vůbec neznali.
***
When we came to Výstaviště Holešovice in Prague everywhere was so much positive energy already. After a long waiting it finally started. And there was playin music, everyone was dancing, having fun and throwing colors to other participants even they did't know each other. 




S přítelem jsme měli sáček s růžovou barvou, kterou jsme skoro hned vypotřebovali. My jsme po sobě prostě hned museli začít házet tu barvu.
A najednou jsem za sebou slyšela: „Hele oni jsou jenom růžový.“ A hned jsem byla celá žlutá, zelená a modrá :D.
Když jsme netrpělivě čekali až budeme moct vyběhnout stihli jsme se vyfotit se sladkým jednorožcem. Byli tam dva jako maskoti běhu, ale my jsme bohužel ulovili jen jednoho.
***
Me and my boyfriend had pink color and we used all of it before The Color Run started. Before we started running we took a picture with sweet unicorn, which was mascot of the TCR.


Běhalo se po vlnách, a i když jsme šli až na konci vůbec mi to nevadilo. Když jsme vyběhli hrála hudba a všichni spíš tančili než běželi. A tančila jsem při běhu i já, i když jsem si myslela, že to by bylo nad moje pohybové schopnosti.
A takhle to bylo po celou dobu závodu. Když už jsem nemohla, tak jsem se prostě jen šla a užívala si tu atmosféru.
Na každém barevném stanovišti jsme po sobě všichni házeli barvy a bavili se.
Dokonce si tam někteří běžci lehli na zem a dělali andělíčky nebo si prostě lehli, aby se vyfotili. A my jsme nebyli žádná výjimka.
***
When we started running everybody was more dancing than running. And me too, even that I thought this is over my move limits. 
In every color zone some of the participants lay down and do "snow angels" or just do it to take a picture. And everyone was having so much fun there. And well, we weren't an exception. 


Na posledních pár metrech nám ostatní mávali, plácali si s náma a povzbuzovali nás.
Po doběhnutí jsme dostali medaili a přidali se k tančícím lidem v cíli. Akci moderovala Zorka Hejdová a Jakub Kohák, kteří byli vážně vtipná dvojka, hlavně, když po skončení nabízeli ztracené telefony.
***
In finish they were giving us high five and screaming "go for it". 
After we finished the run we got medal and we joined dancing people before stage. This event was moderate by Zorka Hejdová and Jakub Kohák, who were great and funny.



Už teď se nemůžu dočkat dalšího ročníku. Určitě se zúčastním!!!
Tenhle běh měl neuvěřitelně pozitivní energii, kterou jsem byla nabitá celý den. Hrozně se mi líbilo, jak se tam bavil každý s každým a taky jak se někteří oblíkli. Já jsem si vzala růžovou sukýnku, ale byly tam holky s nafukovacími kruhy nebo kluci v bláznivých parukách. Fantazii se prostě meze nekladou a při The Color Run to platilo dvojnásob.
***
I can't wait to next year already. I'm totally in!!!
This run was full of positive energy and I enjoyed it so much. And I really like how some people dressed. I had pink skirt, but some girls had inflatable swim ring or there were guys in funny wig. The Color Run has no fantasy limits.




Takže jestli jste tuhle boží akci letos zmeškali, příště do toho určitě musíte jít.

Byli jste na TCR nebo plánujete jít příští rok?
***
If you missed this great even you totally have to participate it next year.

Were you at TCR or do you plan it to next year?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top