Instapost 18/06/2015

Mám pro vás další dávku fotek z mého Instagramu. Tentokrát je to taková všehochuť a nebudu se tady zbytečně rozepisovat ať se rovnou mrknete na fotky ;).

***
I have new Instapost here. This time it's really mixed and I hope you'll like it ;).

Moje nákupy z F&F.
***
My shopping essentials by F&F.

Mmmm yummy!


No words needed :)<3

Also no words needed :D...

Nezapomeňte se podívat na článek o tom, jak jsem potkala Bethany Mota a outfit, který jsem si na akci vzala ;). KLIK
***
Don't forget to check my post about meeting Bethany Mota and outfit, which I wore to this event ;). KLIK

A taky na článek o tom Jak jsem si užila The Color Run
***
And check also my post about The Color Run Prague 2015

Určitě vyzkoušejte výborné saláty v Puzzle Salads.
***
You have to try delicious salads at Puzzle Salads.

Pivoňkyyyyy <3
***
Peonieeeeeees <3

A hnedka další kytičky.
***
More flowers.


Jako víla :).
***
Like a fairy :).

Čerstvé ovoce je nejlepší!
***
Fresh fruit is the best!

Jak se vám líbí moje fotky? A co nejradši fotíte na svůj Instagram?
Nezapomeňte mě na Instagramu sledovat jako caroline_daisy7
***
Do you like my photos? And what is your favorite theme of Instagram photos?
Follow my Instagram caroline_daisy7

CONVERSATION

2 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top