My Current Wishlist

Taky si v hlavě děláte wishlisty toho, co byste si chtěli koupit? Já ano a chtěla bych se s vámi poděli o to, po čem moje módní srdíčko aktuálně touží :).

***
Do you also make wishlists in your head? I do it and I wanna show you to what belongs my fashion heart right now :).

My Current Wishlist



1. Protože mě za chvíli čeká Erasmus začínám se poohlížet po velkých sluchátkách. Takhle se budu moct dívat na filmy klidně pozdě večer, nebudu nikoho rušit a bude to pohodlnější než s peckama v uších.
* Because I'll go to Erasmus soon I wanna some big headphones so I can watch movies or something and not disturb my roommates. 
2. Miluju papírnictví, nejrůznější zápisníčky nebo nalepovací papírky. A hlavně diáře! Můj diář už bohužel začíná vypadat celkem ošuntěle a tak je načase pořídit si nový.
* I love stationery, notebooks or stickers. But most I love diaries. And my diary looks worn so I wanna buy new one. 
3. O metalickém tetování jsem se zmiňovala už v tomhle příspěvku, takže na mém wishlistu nesmí chybět.
* I wrote this post about metalic tattoo so of course it's on my wishlist.
4. Jestli máte pod make-upem mastnější pleť tohle je záchrana. Je to nejlepší báze pod make-up jakou jsem zatím vyzkoušela. Sice je dost drahá (v Sephoře za 1120 Kč), ale dá se koupit i její miniaturka, která bohatě stačí.
* This make-up base is absolutelly amazing and the best base I've ever tried. Unfortunately it's quite expensive (1120 CZK in Sephora), but you can buy miniature.
5. Boyfriend džíny jsou na mém wishlistu už dlouho. Doufám, že najdu nějaké, které mi budou sedět. Nemáte pro mě prosím nějaké tipy kde je sehnat?
* Boyfriend jeans are on my wishlist for a long time. And I hope I can finally find some which fits me.
6. A k tomu bych si rovnou chtěla pořídit i bílé džíny s dírama na kolenou.
* And I also want to buy white ripped jeans.
7. Letos v létě jsem se zbláznila do třásní a mohla bych je mít na všem :D. Líbí se mi, že i takovouhle jednoduchou černou kabelku hezky oživí.
* This summer I really love fringes and I can have it on everything :D. I like how it make really fashionable even ordinary black handbag. 
8. Tohle byla láska na první pohled a snad i brzy budou moje. Nike Air Max Thea Print <3
* This was love for the first sight and I hope these beauties will be mine soon. Nike Air Max Thea Print <3
9. Maxi sukně a maxi šaty se mi teď moc líbí a chtěla bych najít nějakou, ve které budu vypadat normálně a ne jako trpaslík.
* This summer I like maxi skirts and maxi dresses.

Jaký je váš aktuální wishlist?
***
What's your current wishlist?

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. metalické tetovania sa aj mne veľmi páčia :) tenisky od Nike sú krásne :) ja som si potrebovala toto leto kúpiť hlavne kraťasy a našťastie som našla svoje vysnívané, takže už pokojne ležia v mojej skrini :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že jsi našla vysněné kraťasy :) Mně se to letos taky podařilo, takže to máme stejně :D

      Vymazat
  2. Super wishlist! číslo 2 a 5 jsem měla také na wishlistu a již jsem oboje pořídila! Metalické tetování bych chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A můžu se zeptat, kde jsi ty boyfriend džíny sehnala? :)

      Vymazat
  3. Kam fičíš na Erasmus? ;) Tak ať ti červenec přinese všechna tvá přání ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-* Pojedu do Španělska do San Sebastian

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top