Mermaid, Princess or Fairy?

Jako malá jsem si furt hrála na princeznu nebo vílu. Ale nejvíc jsem ale asi chtěla být mořská víla. Hlavě potom, co jsem viděla Malou mořskou vílu od Disneyho - Ariel. V bazénu jsme si na to se sestřenkou vydržely hrát hodiny :D. A když jsem nedávno objevila tuhle sukni na Wayfarer.cz úplně mi to připomněla a musela jsem ji mít. Přijde mi super na léto, ať už na dovču u moře nebo na posezení na náplavce s kámoškama. Doplnila jsem jí úžasnou bílou květinovou čelenkou, novými bílými sandálky a psaníčkem. Líbí se vám outfity v bílé barvě?

***
When I was little girl I played to princess or fairy. But after I saw Little Mermaid by Disney - Ariel - I really really wanted to be little mermaid. I played for it with my cousin all the time. And when I saw this skirt on Wayfarer.cz it totally reminded me this. I think this skirt is great to holiday by the sea or just meeting friends in the city. I completed my look with white flower headband, white sandals and clutch. Do you like all white outfits?










Skirt: Wayfarer, Sandals: F&F, Clutch: Lindex, Flower Headband: Claire's

Jak se vám líbí můj outfit? Máte rádi takovéhle prázdninové kousky?
Čím jste chtěli být jako malí?
***
Do you like my outfit? And do you like holiday clothes?
What did you want to be when you were little?

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Ta sukně je perfektní! Díky za tip :)

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě se ne ten eshop mrkni mají spoustu různých potisků.

      Vymazat
  2. Já jsem chtěla být taky malá mořská víla :D Tak další společná věc. A princeznou jsme chtěly být snad každá... :-) Outfit se mi líbí. A ta čelenka ti mooooc sluší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá ne..sestřenka chtěla být popelář :D :D :D...Děkujuuu :-*!

      Vymazat
  3. Sluší ti to, hlavně ta čelenka ti moc sekne!! Sukýnka je hezká!

    OdpovědětVymazat
  4. Very pretty outfit!! You look beautiful!! Love the skirt!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top