Meeting Bethany Mota + My Outfit

Díky Krásná.cz jsem měla možnost dostat se na akci, kde jsme se setkaly s Bethany Mota. Nejdřív jsme viděly zajímavou přednášku o Youtube a potom Bethany mluvila o svých zkušenostech. Nakonec se s ní mohly všechny blogerky setkat, i když to bylo spíš "jen" rychlé pozdravení a vyfocení. Bethany byla vážně hrozně milá a sympatická. Bylo super jí vidět na živo.
Fotky s Bethany bohužel nejsou zrovna moc kvalitní, protože to vždycky fotil její taťka a moc se mu to nepovedlo :D. Navíc tam bylo hrozné světlo. A takhle jsme to měly všechny.

***
Thanks to Krasna.cz I had opportunity to met Bethany Mota. First we saw interesting lecture about Youtube and then Bethany talked about her experiences. After that all bloggers could met her, but it was "just" quick say hello and take some photos. Bethany is really nice and likable person and it was great to meet her.
Unfortunatelly my photos with Bethany aren't really good, because it always quickly took her dad and there was bad light :D.
























Na sebe jsem si vzala tričko s nápisem, které je zezadu delší a to se mi hrozně líbí. K tomu černé skinny džíny a černou koženkovou bundičku. Ten den jsem si koupila nové boty, a tak jsem si je hned vzala. Furt jsem se nemohla rozhodout, jestli se mi líbí nebo ne. Ale když je v F&F měli za 375 Kč prostě jsem neodolala. No vzít si je hned na sebe vůbec nebyl dobrý nápad, protože mi hrozně odřely nohy :D. Já se prostě nikdy nepoučím. Outfit jsem doplnila velkým náhrdelníkem a hlavně zvýrazňovačsky žlutozelenou kabelkou. Tyhle kabelky jsou teď velkým trendem a seženete je skoro všude a i za dobrou cenu. Ta moje je z C&A a stála 250 Kč :).
***
At this event I wore T-shirt with text, which has longer back side and I really like it. And I put on my black skinny jeans and leather jacket. That day I bought new shoes so I had to wear it immediately. I couldn't decide if I like them but when I saw them in F&F for 375 CZK I had to buy them. I completed my outfit with silver necklace and with highlighter yellow-green handbag. These little handbags are one of the hot trends this summer. And you can get it for good price. This is by C&A and cost 250 CZK :).











T-shirt: Sinsay, Jeans+Handbag: C&A, Leather Jacket: Pimkie, Shoes: F&F, Necklace: Primark

Co říkáte na můj outfit? S kterým blogerem nebo youtuberem byste se chtěli setkat?
Nezapomeňte mě sledovat na: Facebooku The City FairyInstagramu caroline_daisy7Snapchatu caroline_daisy7
***
Do you like my outfit? What blogger or youtuber would you meet?
Follow me on: Facebook The City Fairy, Instagram caroline_daisy7, Snapchat caroline_daisy7

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Great looking outfit! Shirt is fabulous!! Looks like you are having a lot of fun!! You look amazing!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie topánky sú úžasné!!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top