Instapost 08/05/2015

Vždycky když dělám Instapost a dívám se na všechny ty fotky uvědomím si, jak ten měsíc strašně rychle utekl. Poslední dobou letí čas vážně šíleně.
Určitě jste si všimli, že poslední dobou nejsou na blogu nové příspěvky. Je to kvůli tomu, že dělám hostesku na MS v hokeji. Ale hned jak mistrovství skončí těšte se na nové články :).

***
Every time when I do Instapost I realize how fast time passes.
You probably noticed that I didn't do any new posts last days. It's because I work as hostess at Ice Hockey World Championship 2015. But when it ends there'll be a lot new posts :).





Viděli jste můj outfitový post z druhého dne MBPFW?
***
Have you seen my latest outfit post at MBPFW?

Tahle fotka je moje asi nejoblíbenější z celého měsíce. A dost možná i celkově z těch na mém Instagramu.
***
This photo is my favorite this month.

Cupcaky z úžasné akce Avon Blogstars.
***
Cupcakes at amazing event Avon Blogstars.

Sledujte mě na Snapchatu: caroline_daisy7

Jídlo na Avon Blogstars bylo prostě perfektní!
***
Food at Avon Blogstars was really so delicious!

Jarooooooooooo
***
Spriiiiiiiiiiiiiing

Asi už ani nemusím psát co za úžasnou slečnu je se mnou na fotce :D.
***
I think I don't have to write here what a gorgeous person sits next to me :D.

Nezapomeňte se podívat na můj outfit na Bloges Marketu II.
***
Don't forget to check my outfit at Bloges Market II.

Já prostě miluju lívance!
***
I totally love pancakes!



Omeleta a k tomu polníček, rajčátka a avokádo. Prostě perfektní kombinace :)
***
Omelette with lamb's lettuce, tomatoes and avocado. Perfect combination :)

Líbí se vám moje fotky? Taky vás baví si díky fotkám vzpomenout na to, co všechno jste dělali?
Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu: CAROLINE_DAISY7
***
Do you like my photos? I really like checking my photos and what I did last month, do you?
Don't forget to follow my Instagram: CAROLINE_DAISY7

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top