10 věcí, které se mi líbí na módních a beauty blogerkách

Poslední dobou se stále častěji objevují články typu "Co se mi nelíbí na módních blogerkách" nebo "Co nesnáším na beauty youtuberkách". A musím říct, že mě to začíná celkem mrzet a štvát. Jako blogerský nováček pak ani nevím co si pořádně myslet, když většina těch, kteří takové články píší, se o blogerkách vyjadřují pomalu jako o nějakých hloupých a namyšlených fiflenách. Jasně, že se najdou holky, které mají blog jen kvůli spoluprácím, chtějí se zviditelnit a dostávat spoustu věcí zadarmo. Ale kvůli tomu nemusíme všechny házet do špinavého pytle.
V blogerských skupinách na Facebooku dávají členové příspěvky, že by se chtěli podívat na nějaké blogy, a k tomu napíšou "HLAVNĚ ne módní blogy nebo něco o make upu". Já si myslím, že módní nebo beauty blogerky určitě nejsou nic míň než blogerky, které píšou povídky nebo dávají na blog recepty. A myslím si, že většina z nás to dělá, protože je to baví a nějaká hezká spolupráce je jen jako třešnička na dortu.
Každý má právo říct svůj názor tak jsem to chtěla udělat taky :).

A protože se vždycky snažím svým čtenářům spíš zvednout náladu a napsat nějaký hezký a HLAVNĚ pozitivní článek, rozhodla jsem se napsat tenhle seznam.

5 věcí, které se mi líbí na módních blogerkách:
1. Jsou inspirací (ať už jde o jejich fotky, názory nebo i tipy kam zajít na oběd).
2. Ukazují nám jak se dají nosit a kombinovat různé kousky oblečení (třeba jak oživit třeba svetr, mikču nebo i kraťasy).
3. Při koukání na fotky nebo čtení jejich článků o módě si skvěle odpočinu.
4. Většinou hodně komunikují se čtenáři a klidně jim i poradí co na sebe.
5. Dělají super akce jako různé bazary oblečení, soutěže nebo workshopy.

5 věcí, které se mi líbí na beauty blogerkách/youtuberkách:
1. Jsou inspirací.
2. Mají odvahu se ukázat bez make-upu, i když je sleduje třeba i několik tisíc lidí. A někdy jejich pleť není zrovna nejlepší.
3. Mají super nápady jak oživit i obyčejné líčení.
4. Seznamují svoje čtenáře s různými kosmetickými novinkami, takže o nic víme hned a ne až z časopisů.
5. Díky jejich recenzím se můžu podívat, který produkt by mi nejvíc vyhovoval, a který jsou jen vyhozené peníze.



Co si o tom myslíte vy?
Budu ráda za vaše komentáře, protože mě zajímá váš nazor :).
***
I'm sorry to my foreign readers that this post isn't in English. Please use Google Translate.

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Myslím si to samé. Hodně lidí, které i znám je odsuzuje, ale přesto je stále sledují. Divné co? Moc hezký článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za komentář. Udělal mi radost a jsem ráda, že na to máš stejný názor :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top