Big New In II.

Je to asi měsíc co jsem na blog dávala Big New In. Za tu dobu jsem si pořídila nebo dostala celkem dost věcí a chtěla bych vám je zase ukázat ;). Mě samotnou totiž podobné příspěvky vážně baví a vás snad tenhle bude taky.

***
Here is new Big New In post, because I have some new things which I wanna show you ;). And it is more than month since my last Big New In. I like posts like this and hope you'll too.


Balzám na rty s ostružinami a fíky jsem objevila na veletrhu krásy World of Beauty & Spa. Je od značky Bomb Cosmetics, která dělá ještě spostu dalších věcí, jako například bomby do koupele, mýdla, vosky do aromalampiček, tělové peelingy, tělová másla a ještě spoustu dalších věcí. Jejich bomby do koupele vypadají vážně nádherně a stojí asi 65 Kč, což je podle mě super cena.
Taky jsem si konečně koupila "blendící" štětec na stíny z DM drogerie. Tyhle štětce se sice dočkaly celkem špatné kritiky, ale já jsem spokojená. Druhý je od Avonu a na jednom konci je aplikátor na rozmazávání stínů nebo linek.
***
I found lip balm with blackberry and fig at World of Beauty & Spa. It is by brand Bomb Cosmetics which makes for example bath ballistics, soaps, waxes to aroma lamps, body scrubs, body butters etc. And their bath ballistics look really nice and cost about 65 CZK.
I also bought blending brush from DM drugstore. And the second one is by Avon.



Neměla jsem žádnou nude rtěnku a tak jsem si pořídila rovnou tři :). První je od Avonu a musím říct, že mě příjemně překvapila. Rty hezky hydratuje, je pigmentovaná a výdrž má tak normální (oběd holt zvládne jen málokterá rtěnka).
Další nude rtěnku v podobě tužky jsem dostala od mamky. Na rtech vypadá hodně přirozeně a dá jim takový lehký šmrnc.
A poslední je od Essence z jejich Nude limitky. Ta rty zbarví hezky do béžova.
***
I haven't any nude lipstick so now I have three :). First is by Avon and I have to say it surprised me. It moisturizes lips, it is pigmented and normal long lasting. 
Next lipstick, which looks like pencil, I got from my mum. It looks really natural and give my lips a little sparkle. 
And third one is by Essence from their Nude limited edition. It color lips nice to beige.



Do fialové rtěnky od Essence jsem se vážně zamilovala. Hrozně se mi líbí její barva a to, že takovouhle rtěnku moc holek nenosí. Bohužel ale není zase tolik pigmentovaná, takže jí vždycky musím hodně navrstvit.
Pokud sledujete kosmetické novinky určitě jste zaregistrovali nový druh rtěnek třeba od Dermacolu nebo Rimmelu. Rtěnku si natřete na rty, ta zaschne a už se ani nehne. Tak s tímhle přišla i Sephora a musím říct, že je fajn mít rtěnku, kterou si nemusíte kontrolovat po každém napití nebo malém jídle.
A protože rtěnka zaschne vážně během chvilky koupila jsem si k ní i konturku. Takže si rty nejdřív obtáhnu a vykreslím konturkou a pak už můžu v klidu aplikovat rtěnku a nemusím se bát, že by rty neměly tvar jaký chci.
***
I totally fell in love with purple lipstick by Essence. I love this color. But it is not much pigmented so I have colored my lips many times to get dark purple. 
If you check cosmetic news you have to know new kind of lipsticks, for example by Dermacol or Rimmel. You make up your lips, lipstick dries and stays like this for hours. And this new product has also Sephora. It is fine to have lipstick, which can survive when you drink or eat something.
And because lipstick dries really quickly I bought lip pencil. So first I use lip pencil and then I apply lipstick.


To bych nebyla já, abych neměla nějaké nové laky na nehty. Tentokrát je to Gel finish od Avonu a od Rimmelu.
***
I have two new nail polishes. This is so me :D. This time Gel finish by Avon and second one is by Rimmel.


Tohle jsou dárečky, které jsem dostala od Wendy k narozeninám. Protože mě zná moc dobře a ví, jaký jsem blázen do zápisníčků a organizování diáře, koupila mi barevné papírky do diáře a naprosto úžasný fialový zápisníček. A ještě k tomu lesk na rty a lak na nehty.
***
These presents I got from Wendy for my birthday. Because she knows I love nice notebooks and organizing my diary she bought me colorful diary stickers and absolutely beautiful purple notebook. And lip gloss and nice orange nail polish.


K narozeninám jsem od Wendy dostala ještě krásný pastelový náhrdelník. Furt jsem přemýšlela jestli si ho koupím nebo ne a ona tohle dilema vyřešila za mě. A jsem za to moc ráda.
A pak je tu naprosto úúúžasná voňavka Miss Dior od přítele. On věděl jak moc jsem jí chtěla k Vánocům. Ale nakonec jsem se smířila s tím, že si na ní našetřím sama. Takže tohle pro mě bylo velké a milé překvapení.
***
I got for my birthday from Wendy also beautiful pastel necklace. She knew how much I wanted it but I wasn't sure to buy it. I'm so glad she gave it to me.
Absolutely amazing perfume Miss Dior a got from my boyfriend. I wanted this for Christmas so much, but didn't get it. This was really nice surprise.



Tohle jsou moje úlovky z F&F, které jste už mohli vidět v Instapostu. Z té kabelky jsem vážně nadšená a každý mi jí chválí. Hrozně dlouho jsem chtěla nějakou "aktovku" a konečně jí našla. A ani nebyla nějak drahá, stála cca 550 Kč.
A řetízkům jsem prostě neodolala, protože se mi vždycky takovéhle hrozně líbily. Jediná nevýhoda je, že se vždycky zamotají když je sundám z krku. Ale když je mám na sobě tak je to v pohodě.
***
Here are my F&F goodies which you could see in my last InstapostI'm so happy that I found this handbag. It cost about 550 CZK and I like this square style and the color. 
And I couldn't resist to gold chains. They look amazing.



Furt jsem chtěla zajít do nějakého sekáče. Nakonec jsem zkusila sekáč Druhá vlna a příjemně mě překvapil. Mají tam hezké kousky,všechno je čisté a navěšené na ramínkách. Žádný hrabák.
***
I've wanted to go to some nice second hand for a long time. So I tried second hand in Prague called Druhá vlna. They have beautiful pieces for good price.


Tyhle šaty nejsou úplně nové. Spíš mi visely ve skříni už pár měsíců. Ale teprve před Fashion Weekendem jsem si je dala konečně k švadleně a nechala si je upravit. Na mě je můžete vidět v outfitu - MBPFW I..
***
Colorful dress isn't new in fact. I have it in my closet for few months but I didn't wear it because it didn't fit me perfectly. So I took it to seamstress. You can see this dress on me in this post - MBPFW I..


Meděné dekorace jsou z H&M Home. Většinou mají pořád pár kousků ve slevě a toho většinou využiju. Třeba ten "košík" si můžete nastavit jak chcete a původně stál asi 300 Kč. To už je slušná sleva ne? :D A krabička mi přijde taky úplně boží. I když můj přítel řekl, že vypadá jak nějaká krabička za komunismu :D :D.
***
I have these decorations from H&M Home. Both decorations were in sale and I really like copper color. 


My s mamkou prostě neodoláme tělovým krémům, mlékům a máslům. A ještě když to skvěle voní. Tohle konkrétní je z parfumerie Douglas, kde mají spoustu dalších vůní. Jejich řadu I love... můžu jen doporučit.
A roztomilé brýle mám z C&A a už se nemůžu dočkat až je začnu nosit.
***
Me and my mum really like body creams, lotions and butters. This one is from Douglas perfumery and smells amazing. You can find there a lot of different products from this I love... edition. 
I can't wait to wear cute sunglasses by C&A.

Co říkáte na mé nákupy? A co jste si za poslední měsíc pořídili vy?
***
Do you like my new goodies? And what did you buy last month?

CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Krásné úlovky! .. Nejvíc se mi líbí ta aktovka! Už dlouho nějakou sháním, tak teď už vím kde jí koupím :) Jestli chceš můžeš kouknout na můj blog :)
    http://carolinerous.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je věcí! Rtenka od Essence je bozi, ta barva nemá chybu. Jinak Nude rtenku taky potrebuju, ale mam pocit, ze mi nesluší, tak jsem si ji porad neporidila. Musíme spolu do drogerie a reknes mi :-) Jinak dárecky od Vendulky jsou kraaasne :D A jsem moc rada, ze se ti náhrdelník líbí. Jinak Martin je zlaticko s tou vůni od Diora <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste oba zlatíčka :P A zajdem spolu do drogerky a nějakou vybereme :-*

      Vymazat
  3. Páni, tolik hezkých věcí! :-) Líbí se mi úplně všechno. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci :) já si za poslední měsíc koupila nové baby lips, bázi od maybelline, šálu a plno věcí od Yves Rocher :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké věci, jsi si pořídila.. Statement náhrdelník mám také..:) Tmavě fialová rtěnka je naprosto boží!

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi pěkné věci. Nejvíce se mi líbí úlovky z FF :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top