Pretty Daisy

Na střední škole jsem měla přezdívku Daisy. Bylo to kvůli tomu, že když jsem našpulila pusu, kamarádce jsem připomínala kačenku Daisy od Disneyho a začala mi tak říkat. Celkem se to ujalo a vydrželo to snad celou střední školu. No jo, v patnácti jsem měla duckface skoro na každé fotce. A kdo ne :D :D :D :D :D.
No a když jsem předloni viděla tohle tričko s nápisem "Pretty Daisy" v H&M hrozně jsem ho chtěla. Přítel mě potom překvapil tím, že mi tričko koupil jen tak, protože věděl, že z něj budu mít radost.
Poslední dobou jsem nosila hodně minimalistické outfity bez nějakých výrazných doplňků, ale to už mě trochu přešlo a zase je čas na náhrdelníky, prstýnky, náramky a prostě všechno :D.
Taky se u vás strídá doplňkové a minimalistické období? :)


I had a nickname Daisy on high school because when I did duck face I reminded my friend Daisy Duck by Disney. :D :D :D
And when I saw this "Pretty Daisy" T-shirt in H&M I really wanted it. Then my boyfriend gave it to me because he knew I loved it. 
These days I usually wear minimalistic outfits without some significant accessories. But now it's time for necklaces, rings, bracelets, earrings and everything what I find at home :D.
Do you have also minimalistic and accessories time? :)











Přítel řekl ať nějak zapózuju s psaníčkem. Tak jsem to udělala :D.
***
My boyfriend told me to pose with my clutch. So I did :D.
T-shirt: H&M, Leather Jacket: Pimkie, Skirt: Sinsay, Shoes+Clutch: Primark, Sunglasses: C&A

Co říkáte na můj outfit?
Zajímal by mě váš názor. Nosíte tělové silonky (např. i na různé akce)?
***
What do you think about my outfit?
I wanna know your opinion. Do you wear skin beige tights (ex. to some events)?

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. tie okuliare su geniálne ♥
    celý outfit je krásny :) pristane ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-* Brýle jsou z C&A a stály 125 Kč, tak se po nich můžeš mrknout. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný look! Super sukně a psaníčko!

    OdpovědětVymazat
  3. Love this outfit! Very fun photos!! You look incredible and you have amazing legs!! You look fabulous in skirts!! Great work! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much <3 your comment really made me happy!

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top