MBPFW II.

Konečně je tu můj druhý outfit z Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu. Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale čas běží prostě hrozně rychle :D.
Na druhý den jsem si vybrala takový pohodovější outfit, který jsem ani nijak nepromýšlela a vzala si co mi přišlo pod ruku. Neměla jsem náladu na podpatky, takže jsem si obula nové slip ony, které v posledních dnech nosím skoro pořád. K tomu černé high waisted džíny a crop top. Místo svetru nebo bundičky jsem si vzala oversized sako a celý look doplnila mým milovaným kloboukem z Topshopu :). Hrozně se mi líbí kombinace klobouku s jinak pohodovým outfitem.

***
Finally I show you my second outfit at Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend. I'm sorry it took so long but I was very busy :D.
To second day of Fashion Weekend I chose more casual outfit. I didn't think about it so much, I just chose what I saw. I wore my new slip ons, high waisted jeans and crop top. Instead of sweater or leather jacket I wore oversized blazer and I completed look with my favorite hat :). I really like this combination.









Hat+Earrings: Topshop, Jeans+Slip ons+Rings+Blazer+Bracelet: Primark, Crop Top: H&M, Necklace: Tally Weijl, Handbag: Armani Jeans

Jak se vám líbí můj outfit?
***
Do you like my outfit?

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Outfit je vážně super, hrozně se mi líbí. Kéž bych na něco takového měla odvahu já, když píšu odvahu, tak myslím ten klobou, který je naprosto top! :). Jinak super barva vlasů :)

    hairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee moc děkuju :-*! Tak se koukni třeba po nějakém klobouku, který není takhle zvlněný, ale je rovný. Třeba by ses v něm cítila líp ;).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top