Bloges Market II. Outfit

Článek z druhého Bloges Marketu jste si už mohli přečíst, takže teď je na řadě outfit. Ten den bylo krásně teplo, takže jsem šla jen v džínové bundičce. A z toho hezkého počasí jsem vážně úplně nadšená, hned mám lepší náladu a jsem plná energie. Pokud nevíte co na jaře na sebe vsaďte na skater sukni s teniskama nebo slip onama. Letos to je jedna z mých oblíbených kombinací :).
***
Post about the latest Bloges Market you've could read already. And now it's time to my outfit. That day was really nice weather so I decided to wear my denim jacket. And if you don't know what to wear just try skater skirt with sneakers or slip ons. This season it's one of my favorite combinations :).







Denim Jacket: Forever 21, T-shirt: Calvin Klein, Skirt: Sinsay, Shoes: Converse, Handbag: Guess

Co říkáte na můj outfit?
***
What do you think about my outfit?

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Říkám, že je moc pěknej :-) A ty nehtíky <3

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit, moc pěkná sukýnka!

    OdpovědětVymazat
  3. outfit je veľmi jednoduchý a pritom tak krásny!
    a neeeesmierne ti pristane!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Jej zlaté, vyzeráš úžasne a je vidieť, že máš štýl a vieš veci úžasne skombinovať.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top