Slow Fashion & Natural Cosmetics


Už delší dobu mám v hlavě dvě myšlenky. Jednak to, že bych chtěla víc nakupovat tzv. slow fashion - nakupovat v sekáčích, na Vinted nebo třeba od lokálních značek, ale na to zatím nemám peníze. Druhá věc je ta, že bych chtěla používat přírodní pečující kosmetiku. Zatím jsem se na to úplně nějak nezaměřovala, ale myslím si, že přírodní pečující produkty jsou pro naší pokožku lepší, protože to zkrátka není chemie. Takový selský rozum no.


Přírodní kosmetika
Nikdy jsem neměla úplně krásnou pleť bez dokonalostí a taky nepřemýšlela nad složení produktů, které používám. Když měl produkt dobré recenze a cenu a tak jsem si ho prostě koupila. Ale teď chci postupně všechny kosmetické produkty vyměnit za ty přírodní. Je mi líto zbytečně vyhazovat krém, kde mám třeba ještě půlku nebo nový čistící gel na pleť. Je to sice běh na dlouhou trať, když to budu dělat takhle postupně, ale upřímně se na to těším. Teď aktuálně hledám nějakou dobrou vlasovou kosmetiku. Máte někdo zkušenosti s šamponem a kondicionérem z The Body Shop? Nebo jinou přírodní značkou?
Ovšem dekorativní kosmetiku chci používat pořád tak nějak stejnou a možná se časem rozhodnu přejít taky na přírodní produkty. Ale většinou přírodní dekorativka nemá prostě tak dobré recenze a ani mi na ní tolik nesejde jako na té pečující.


Slow fashion
Na tuhle myšlenku mě přivedlo to, že zkrátka bydlím sama a nemám tolik peněz kupovat si oblečení. A přitom se dá sehnat spoustu nových nebo skoro nových věcí za daleko nižší cenu. V tomhle je moje největší inspirace kamarádka Terka, která v sekáčích a hlavně na Vinted najde vždycky ty nejlepší kousky a rozhodně byste neřekli, že za krásnou kabelku z Manga dala třeba jen 350 Kč. Snad budu mít taky štěstí jako ona. 
Ale rozhodnutí nakupovat víc právě třeba přes Vinted není jen kvůli penězům. Celkově se mi totiž líbí to, že oblečení dostane druhou šanci a když se vám už nelíbí nebo vám nesedí, tak ho využije někdo jiný.
Ale "z druhé ruky" rozhodně nebudu nakupovat všechno a asi ani ne vždycky, protože bych určitě nevydržela nezajít občas omrknout novinky do H&M. A třeba spodní prádlo a sportovní oblečení si stejně radši koupím v normálním obchodě.
                                                                                                                                                                     

Jaký máte názor na přírodní kosmetiku? Nakupujete oblečení jen v řetězcích nebo využíváte i jiných možností?


CONVERSATION

5 komentářů:

  1. V sekáčích nakupuji moc ráda. Opravdu někdy jsou tam super kousky třeba z Forever21, Topshopu a dalších značek! A na vlasy zkus určitě takové ty šampony, které jsou například z břízy, kopřivy.... Myslím, že je to to nejlepší co můžeš vlasům dát!
    Krásný článek!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takhle nakupuju na Vinted většinou věci ze Zary, Manga, Topshopu atd. Šampon i kondicionér jsem si nakonec koupila ten z The Body Shop a jsem s tim nejvíc spokojená :) Děkuju za komentář.

      Vymazat
  2. Ahoj, především bych chtěla říct, že máš úžasný fotky :-) Jinak co se týče kosmetiky, ted jedu v Saloosu a jsem spokojená :-) Kdybys chtěla koukni ke mě, vzala jsem odběr tak když vezmš též, budu moc ráda ;-) Krásný večer :-) Janina
    http://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top