MBPFW FW2017 | Day 2


Focení outfitů pro mě není vůbec snadné. Musíte se totiž namalovat, učesat, oblíknout, pózovat a stejně se nakonec může stát něco kvůli čemu ty fotky nevydáte. Nebo vůbec nevzniknou. Tak totiž dopadlo focení outfitu z prvního přehlídkového dne Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Když jsem se totiž nachystala a chtěli jsme jít fotit, tak začalo pršet, takže focení jsem zabalila. A když jsme s přítelem chtěli fotit po přehlídce tak začalo pršet taky a k tomu ještě foukal hroznej vítr, že jsme to vážně vzdali a radši šli do kina na Krásku a zvíře s Emmou Watson (doporučuju!). A to je důvod proč na blog dávám outfit až ze druhého dne a ne z prvního, achjo :)

Druhý přehlídkový den jsem byla od nějakých 16 hodin až do večera v centru, takže jsem vsadila na pohodlí a vzala si svoje milované AirMaxy. K tomu tričko s chokerem a růžový kabát, který teď v podstatě nesundám. A protože jsem nechtěla celý den tahat kabelku, vzala jsem si malý baťůžek s chlupatou bambulí. Jak se vám outfit líbí?

kabát: Mango, džíny+baťůžek: Primark, tenisky: Nike, tričko: New Yorker


CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Tyhle struggles chápu. Občas dokonce mívám podobné. Stačí mi bad hair day, nejsem spokojená s fotkama a pak ten článek vůbec nevydám.. :D každopádně moc ti to sluší a děkuju za doporučení na kino! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi jsem ráda, že v tom nejsem sama :) Někdy to holt nevyjde no. A doufám, že se ti film bude líbit.

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ten kabátek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit! Ten kabátek je opravdu úžasný! ♥
    Moc mě mrzí, že jsem Krásku a zvíře v kinech nestihla! :/

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top