Adidas Ultra Boost X Presentation


Slavné tváře, zajímavý program, výborný catering, spousta blogerek a především nová sportovní kolekce v čele s běžeckými teniskami Ultra Boost X. Tak by se dala shrnout akce Adidas, která se nedávno konala v Galerii Mánes.


Na akci jsem se moc těšila, protože Adidas má vždycky pěkné eventy. Už když jsem přišla tak jsem dostala skleničku prosecca do ruky a to vždycky potěší, haha. Navíc jsem hned u vchodu potkala naší Míšu z Krásné, takže jsem byla ráda, že se po delší době zase vidíme a můžeme si popovídat. Ale samozřejmě, že jsem tam jen nepopíjela a nekecala, ale šla jsem si hlavně prohlédnout novou kolekci. Z oblečení tam bylo ale jen pár kousků, protože šlo především o zmíněné běžecké boty. Ty nám v akci ukázaly holky během parkourového vystoupení. To jak skákaly po bednách a dělaly různé "tríčky" fakt nechápu, protože já bych si během prvního výskoku zlomila nohu nebo vyrazila dech. Klobouk dolů.

Po vystoupení byla klasická prezentace s představením Ultra Boostů a jejich unikátní technologie. Slibují totiž, že energii, kterou vložíte do běhu vám ještě dvojnásobně vrátí. Sama jsem si boty vyzkoušela a musím říct, že to tak fakt je. Když jsem v teniskách skákala, tak se mi odráželo vážně dobře a věřím, že kdo si je pořídí na běhání, neprohloupí. Navíc se mi hodně líbí jejich pletený design. Já s nimi mám bohužel ten problém, že mám širší nohu a vysoký nárt, a ty boty chodidlo trochu stahují, takže mi nejsou na noze tak příjemné. Možná bych si na to zvykla, ale musela bych je mít na noze dýl než 5 minut.


Ještě než jsem šla domů, jsem si zahrála na fotomodelku a nechala se vyfotit od fotografa. Měli tam připravené focení přes zrdcadla a musím říct, že to byla docela sranda se tam vyblbnout.

Moc děkuju za pozvání i dárečky a už se těším na další Adidas akci.



CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Adidas Ultra suits you! thanks for sharing the photos from this event!

    OdpovědětVymazat
  2. Niektoré vecičky vyzerajú naozaj super! Páči sa mi tvoj outfit ♥

    * Čistiace hubky na tvár *
    * GIVEAWAY *

    OdpovědětVymazat
  3. Adidas má super boty! Sama mám jedny s tím "popcornem" dole a jsou úžasný! :D ♥
    Super fotky! ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top