CCC Opening & Collection SS 2017


Když mi přišla pozvánka na otvíračku nové prodejny CCC v OC Nový Smíchov v Praze měla jsem z toho velkou radost. Na podobné akce chodím vážně ráda, protože se mi líbí příležitost prohlídnout si novou prodejnu mezi prvními, a navíc to bylo spojené i s povídáním o trendech a nové kolekci jaro/léto 2017. Chci tedy moc poděkovat organizátorům za pozvání.

Zdroj: Facebook OC Nový Smíchov

Prezentaci měli pěkně připravenou a ze všech bot, které nám ukazovala stylistka, se mi nejvíc líbily šněrovací na vysokém podpatku. Akorát je škoda, že bych na nich v Praze asi moc daleko nedošla. Na akci byli dohromady novináři, blogerky i celebrity, a i když tam bylo hodně lidí, atmosféra byla moc fajn. Šla jsem tam sama, takže jsem byla trochu nesvá z toho, jestli se budu s někým bavit nebo tam budu sama někde v koutě. Naštěstí jsem se začla bavit s dvouma hrozně fajn blogerkama a doufám, že se brzo potkáme na nějaké další akci. Určitě mrkněte jak na Barču z Blond Site a Aničku z For Better Me
A to bych nebyla já abych neohodnotila i catering. Občerstvení bylo fakt super a měli tam dortíčky od  cukráře, kterýmu bylo snad 15 let. Vypadaly vážně nádherně, ale stejně jsem zůstala u zdravých věcí a dala jsem si jen bílý jogurt s granolou a ovocem. Mňam :)

Zdroj: Facebook OC Nový Smíchov

A co v nové kolekci najdete? 
Mně se nejvíc líbí minimalistické kousky bez zbytečných ozdob. Ale na druhou mě zaujaly metalické boty, v tomhle případě hlavně slip ony. Samozřejmě na jaro/léto 2017 v CCC najdete i nejrůznější sandálky, balerínky, boty na platformě a kabelky. Dál rozšíří svojí nabídku o batůžky, které jsem si teď vážně oblíbila, tak se těším až je tam půjdu omrknout.


Kde nejčastěji nakupujete boty? 


CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Super! Taky jsem dostala pozvánku, ale bohužel jsem se nemohla zúčastnit. To je dobře, že jste si to užili! :) Těším se, až uvidím novou kolekci, snad něco vyberu..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top