What I Eat to Feel More Fit


Lidé se dělí do dvou skupin - na ty, kteří můžou sníst co chtějí a stejně neztloustnou a na ty, kteří si jen dají něco malého k jídlu a hned je to jak kdyby přibrali pět kilo. Já se bohužel řadím k té druhé skupině, takže nemůžu jíst úplně všechno, co bych chtěla, teda pokud nechci vypadat jako koule. 
Rovnou říkám, že nejsem výživový poradce a tohle jsou jen tipy, které vyhovují mně abych se cítila dobře.


Pitný režim je základ
Když chcete zhubnout, zpevnit tělo a celkově se cítit dobře a být zdravější musíte dodržovat pitný režim. Je to hrozně důležité a pokud máte problém hodně pít stáhněte si nějakou aplikaci, která vám pitný režim bude hlídat. Taky jsem to tak dělala. 
Nepiju sladké limonády, ale většinou jen vodu, do které si často přidám citron, protože mi to tak chutná víc. Sklenice vody s citronem se už stala mým ranním rituálem, a když jí ráno vypiju probudí mě to snad ještě líp než kafe.

Dávám si pozor na to co jím
Zdravě jím už dlooouho, ale nikdy to nebylo, že bych vyloženě dávala pozor na to co jím a čokoládu nebo sušenky jsem si v klidu dala. Teď se snažím víc se hlídat. Třeba sladkosti nahrazuju raw tyčinkama, flapjackama nebo ovesnýma sušenkama, který si sama upeču.
Například taky víc koukám na složení produktů (pozor na doslazované brusinky, palmový olej nebo doslazované sojové mlíko), kupuju celozrné těstoviny a hodná vajíčka (ne od slepic v klecích :)) atd.

Vysazení pečiva
Dřív jsem si každý den dávala k večeři pečivo, ale to není moc dobře. Nedávala jsem si sice bílé, ale jen celozrné, ale i tak mi to úplně nevyhovovalo. Teď jím pečivo tak jednou až dvakrát týdně a s přítelem kupujeme jenom knackebroty nebo takové ty semínkové těžké chleby. A určitě to můžu jenom doporučit.


Vaření
Tohle souvisí s předchozími body a je to úplně jednoduché. Když se chcete cítit dobře, musíte dobře jíst. A co je k tomu lepší než doma uvařené jídlo. Já vařím hlavně rychlá a lehká jídla, a třeba nějaké těžké krémové omáčky skoro nejím. Když se mi nechce s ničím dlouho dělat udělám si kuřecí maso na přírodno se zeleninou, žampionama nebo rýží. 

Omezení mléčných výrobků
Jsem bohužel ten typ, který si dá ráno kafe a už má nafouknuté břicho (ale nemám intoleranci na laktózu), takže jsem s tím potřebovala něco udělat. Proto jsem v poslední době omezila mléčné výrobky a hlavně úplně vynechávám mléko a dávám si jen rostliné. A určitě to můžu doporučit všem, kdo mají podobný problém, protože od té doby se cítím daleko líp. Dlouho jsem si kupovala sojové, ale teď si víc kupuju rýžové, protože mi přijde chuťově lepší.

Omezení cukru
S omezením sladkostí se celkově snažím omezit cukr. Dávám si ho akorát trochu do kafe, ale jinak třeba i když peču, tak se snažím sladit medem nebo nějakým sirupem. Dokonce to má i vliv na moji pleť a od té doby co se snažím si nedávat cukr, se mi nedělají tolik pupínky.


Ná závěr chci ještě říct, že to rozhodně není tak, že bych si nikdy nedala čokoládu nebo něco z KFC. Ale to jen mimořádně a snažím se opravdu řídit tím, co jsem vám tu sepsala. Nikdo prostě není dokonalý.
Budu moc ráda, když se se mnou podělíte v komentářích o to, co pro sebe děláte vy a co je vaší největší motivací.


CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Úžasný článek. Já sama se snažím, skoro už 2 roky, o zdravý životní styl, ale vždycky mě ovládne chuť na sladké a celé to snažení zmizí. Poté se vždycky odhodlám a začnu znovu, ale opět se opakuje ten samý koloběh. Musím ještě přijít nato, jak se pořádně dostat do toho zdravého životního stylu.

    Také píši blog a byla bych nejšťastnější člověk na světě kdyby ses podívala!
    Uděláš mi tím obrovskou radost!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top