The Best White Sweatshirt


Ve slevách jsem si pořídila bílou mikinu s nášivkama a od té doby jí nosím skoro pořád. Sice není moc teplá, ale strašně se mě baví. Baví mě, že je to basic kousek, který díky nášivkám vypadá dobře a originálně a už se hrozně těším až jí budu kombinovat s různými kousky v různých stylech. Jestli nad podobnou mikinou přemýšlíte tak určitě doporučuju, protože nášivky dokážou outfit dobře ozvláštnit.
Jinak tenhle outfit jsme fotili při procházce na Vítkově, takže jsem si vzala svojí zimní klasiku. Kotníkové kozačky, skinny džíny, parku a čepici. Ještě jsem měla šálu, ale ta by na fotkách s outfitem nevypadala tak dobře. Haha, no znáte to :)

mikina: Bershka, džíny+čepice: Primark, boty: CCC,  parka: Pimkie, choker: Stradivarius
                                                                                                                                                                             

Líbí se vám oblečení s nášivkama?


CONVERSATION

3 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top