I Can't Wait For SPRING!


Už se prostě nemůžu dočkat až bude jaro a zase se všechno začne zelenat. Když bylo těch posledních několik dní krásně, hned mě to dobilo energií a hrozně mi to zlepšilo náladu. Hned mám chuť se do všeho pustit a začít pracovat na něčem novém. No začala mi škola, tak uvidíme jak mi tohle nadšení být produktivní vydrží. Asi moc dlouho ne, hihi.
A už se hrozně těším nejen na to, že už nebudu muset chodit nabalená jako sněhulák abych nezmrzla, ale i na to, co mě na jaře čeká.  Hned za pár dní (já vím, ještě není jaro, ale co) s přítelem oslavíme 4. VÝROČÍ a potom na začátku března oslavím narozeniny. Navíc bych chtěla jít na jaře na tetování (už třetí) a toho se taky nemůžu dočkat. Sice to ještě nemám úplně promyšlené, ale bude to pecka.


A co říct k tomuhle outfitu?
Jako vždycky to byla taková improvizace, když jsme šli s Martinem na procházku. Akorát, že když zašlo sluníčko tak byla ještě celkem zima, takže jsem chvilkama fakt mrzla. Hlavně když jsem si chtěla na Střeleckém ostrově na lavičce sníst salát jako to dělaj ve filmech. Ale díky Martinovým zahřívání mých zmrzlých rukou jsem to zvládla v pohodě.
No a vzala jsem si oblíbené boyfriend džíny, pod které jsem si vzala síťované silonky. Taky teď tak ujíždíte na tomhle trendu? K tomu nové tričko s chokerem a kabát. A baťůžek na záda, protože nosit furt kabelky je už nuda.

kabát: Mango, tričko: New Yorker, džíny: House, baťůžek: Primark
                                                                                                                                                       

Jak se těšíte na jaro vy?


CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Hovoríš mi z duše - aj ja už chcem teplo (alebo aspoň teplejšie)... moje psychické privolávanie jari v podobe nosenia tenisiek už vyše dvoch týždňov nejak nefunguje... :/
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už by to to jaro chtělo viď :)) Haha tak pozor ať z toho nenastydneš.

      Vymazat
  2. Jeeee moc děkuju :-* jsem moc ráda, že se ti moje články líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že ste mali v Prahe krásne počasie :) Dnes cestou do školy pri mne sedeli dve panie a jedna vravela, že bola na víkend v Prahe a mali úplne skvelé počasie a keď sa vrátila domov, tak bola sklamaná, že je tu zima a sychravo. Dúfam, že už aj k nám príde slnko ! :D
    A inak, krásny outfit, ten kabátik sa mi veľmi páči :)
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ty silonky pod džínama! Ten kabátek je nádhernej! Má skvělou barvu! Už se také nemůžu dočkat jara. Hlavně na to oblečení, barvičky, ptáčky a usměvavé tváře!

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný outfit! Taky se už moc těším na jaro..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top