Photodiary #13 - The Last Night in San Sebastian


Často se mě kamarádi nebo členové rodiny ptají, jestli mi chybí Španělsko a hlavně San Sebastian, kde jsem byla na Erasmu. Přiznám se, že se mi moc nestýská, i když mi chybí každodenní ježdění na kole, příjemnější počasí nebo moře a pláž. Když jsem se dívala na tyhle fotky a přemýšlela, jaké vyberu, vzpomínala jsem, jak jsme s Evčou byly na naší poslední noční procházce po SS. Poprchávalo, bylo chladno a my si říkaly, jak bude těžké po skoro půl roce odjet. No už je to několik měsíců, a i když se mi moc nestýská po Španělsku nebo městě, kde jsem byla, mám spoustu krásných vzpomínek. 
Tohle je můj poslední Photodiary z Erasmu, tak doufám, že se vám všechny líbily a aspoň trochu vám přiblížily moje výlety a zážitky ze Španělska. Photodiary rozhodně, ale ještě budou, protože mám fotky z Karlových Varů, a hlavně, pojedu na konci května do Amsterdamu s přítelem. Nemáte nějaké tipy kam se zajít podívat a najíst, prosím? :)
***
My friends and family often ask me if I miss Spain and especially San Sebastian, where I was on Erasmus. I have to say that I don't miss it so much. What I miss, for example, is riding a bike every day, better weather or the sea and the beach. When I was looking to these photos I was thinking about how me and Eva went to our last walk in SS. It was a little bit rainy and cold, and we were thinking how hard it will be to leave the city after half year. Well, it's been some time since that and even that I don't miss Spain or the city so much, I have a lot of great memories.
This is my last Photodiary from Erasmus, and I hope you liked them all and it showed you my trips and life there. But I will do Photodiaries soon again, because I have photos from Karlovy Vary and I will go to Amsterdam with my boyfriend in May. Do you have any tips where to go and eat, please? :)


Taky se rádi procházíte městem, když je tma? Přijde mi, že když je to město nasvícené tak to má vždycky jinou, romantickou atmosféru.
Sledujte můj Instagram a Snapchat: caroline_daisy7
***
Do you also like walk in the city when it's dark? I think that it always has different, romantic atmosphere.
Follow my Instagram and Snapchat: caroline_daisy7

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top